Jokinen > Sevänen tosiaan näissä preseason-matseissa. Ei riitä vauhti, ei taito, ei puolustusalueen tekeminen. Äskeisessä av-pelissä aivan jäätävän huonoa sijoittumista.
Maalia edeltänyttä n. 10 sekuntia tarkoitinkin.Ei tuo Seväsen piikkiin mennyt vaan nimenomaan Jokisen, jos nyt yksittäistä pelaajaa haetaan.
Ainakin multa katkesi lähetys. Muilla samaa ongelmaa?
Hyvin pelittää Turussa.Ainakin multa katkesi lähetys. Muilla samaa ongelmaa?
Anttalainen taklas Marjalaa, meni puhallellen vaihtoon ja sen jälkeen ei mun nähdäkseni käyny kentällä, puhalteli vaan penkillä kunnes lähti koppiin. Tuli kattomaan loppuerää ilman kamoja, näytti pitelevän ehkä rannetta, ehkä kylkeä. Anttalaisen taklaus näytti osuvan kylkeen..Selostajan mukaan Marjala putosi pelistä pois, ei tietoa tuliko vammaa vai varusteongelmaa. En ainakaan nähnyt mitään tilannetta, josta vammaa olisi voinut tulla.
Anttalainen taklas Marjalaa, meni puhallellen vaihtoon ja sen jälkeen ei mun nähdäkseni käyny kentällä, puhalteli vaan penkillä kunnes lähti koppiin. Tuli kattomaan loppuerää ilman kamoja, näytti pitelevän ehkä rannetta, ehkä kylkeä. Anttalaisen taklaus näytti osuvan kylkeen..
Missä kohtaa peliä?Anttalainen taklas Marjalaa, meni puhallellen vaihtoon ja sen jälkeen ei mun nähdäkseni käyny kentällä, puhalteli vaan penkillä kunnes lähti koppiin. Tuli kattomaan loppuerää ilman kamoja, näytti pitelevän ehkä rannetta, ehkä kylkeä. Anttalaisen taklaus näytti osuvan kylkeen..
Hmm oisko ollut vähän ennen Tepsin jäähyjäMissä kohtaa peliä?
Ei saatana.Anttalainen taklas Marjalaa, meni puhallellen vaihtoon ja sen jälkeen ei mun nähdäkseni käyny kentällä, puhalteli vaan penkillä kunnes lähti koppiin. Tuli kattomaan loppuerää ilman kamoja, näytti pitelevän ehkä rannetta, ehkä kylkeä. Anttalaisen taklaus näytti osuvan kylkeen..