Onneksi olen hallilla.Toivottavasti Mertaranta eikä Saukkonen eikä tämän illan selostaja ole huomenna ! Jos on nii tulee pitkä ja rasittava ilta!
Talvitien viikset on ton 90%:n takana. Pelaajat hoitanut sitten sen 1%:nErikoinen tilasto, että meillä on Liigan paras alivoima, 91%. Samaan aikaan tasaviisikoin puolustaminen on järkyttävää katseltavaa. Voisiko tuohon soveltaa alivoiman oppeja?
Seuraavaan peliin neljä kenttäpelaajaa ja molemmat veskarit heti alotukseen?Erikoinen tilasto, että meillä on Liigan paras alivoima, 91%. Samaan aikaan tasaviisikoin puolustaminen on järkyttävää katseltavaa. Voisiko tuohon soveltaa alivoiman oppeja?
Aika paljon vastustajan maalit ovat olet yksilövirheitä viimeaikoina.Erikoinen tilasto, että meillä on Liigan paras alivoima, 91%. Samaan aikaan tasaviisikoin puolustaminen on järkyttävää katseltavaa. Voisiko tuohon soveltaa alivoiman oppeja?
Lähes kaikki ainakin kahteen viime matsiin. Tänään Ässillä pari hyvää suorahyökkäystä, mutta noin muutoin ollaan hävitty tolkuton määrä kaksinkamppailuja omissa. Laidan kautta syöttämisen voisi kieltää muilta kuin Marjalalta. Tosin hännelläkin jäi tänään yksi sellainen puolitiehen, mutta Lindroth paikkasi.Aika paljon vastustajan maalit ovat olet yksilövirheitä viimeaikoina.
Juu tuli todettua hallilla sama :D ja lisäksi huusivat Marjalalle että ”hyvin menee Marjala” sarkastisesti siinä vaiheessa kun kaverilla oli jo 1+1 tilastoissa :DHuutaako porilaiset seula? Ulkomaalaiselle maalivahdille? :D
Karmein voitto miesmuistiin. Harmi homma, että tollanen peli osui just kun Koivu sai ekan mahiksen ykkösessä ja peliaikaa vajaat 7min.Tuli katsottua peli jälkilähetyksenä. Aika tyytyväinen voi olla, että kolme pistettä irtosi tuolla esityksellä. Tai varsinkin ensimmäisen erän ja 5v5-pelaamisella. Ylivoimalla ja loistavalla alivoimalla tuo peli käännettiin voitoksi ja tärkeäksi sellaiseksi.
Tänään pitää kuitenkin olla alusta asti parempi ja huomattavasti, jos halutaan lisää pisteitä. Myös nämä omat tunaroinnit voitaisiin lopettaa. 2-3 maalia annettiin eilen täysin ilmaiseksi.
Kuten täällä on jo todettu moneen kertaan, Marjala on tuon porukan ylivoimaisesti paras pelaaja. Lindroth ja Salin mielettömässä vireessä. Mutta vastapuolena sellaisiakin, joilla on rutkasti parannettavaa. Toivottavasti tänään kokoonpanoon palaava Wernblom herää myös Marjalan paluun myötä tähän kauteen.
Päkkilä - Beaudin - Koivu
Wernblom - Marjala - Nenonen
Koponen - Intonen - Teissala
Munkki - Talvitie - Haapanen
Näillä lähtisin tänään taisteluun.
Mä oon erimieltä, että voitto olisi ollut jotenkin karmea. Omasta mielestä useaan otteeseen kirittiin tasoihin ja ohi. Ei lannistunut vire millään, vaikka Ässien maalit syntyivät aika murhaavalla tavalla. ( Esim. Tammelan läpiajo )Karmein voitto miesmuistiin. Harmi homma, että tollanen peli osui just kun Koivu sai ekan mahiksen ykkösessä ja peliaikaa vajaat 7min.
Toki se on hyvä asia, että noustiin rinnalle ja lopulta ohi, mutta noissa puolustusalueen virheissä ja harhasyötöissä/vastaanotoissa oli vähän reilummin suolaa ja pippuria jos vertaa edellisiin peleihin.Mä oon erimieltä, että voitto olisi ollut jotenkin karmea. Omasta mielestä useaan otteeseen kirittiin tasoihin ja ohi. Ei lannistunut vire millään, vaikka Ässien maalit syntyivät aika murhaavalla tavalla. ( Esim. Tammelan läpiajo )
Tuo, jos joku liimaa joukkuetta yhteen.
Hitsareita saa lämpenemään helposti, ihan sellasta tavallista matalaotsaista patafaniakin.Ja jatkoa edelliseen: olin vielä pelin jälkeen hallin käytävällä kaljalla niin joku hitsari bongasi minut TPS-paita päällä ja tuli avautumaan miten Teissala ”on vitun spede” ja miten ”Turussa on opetettu kalastelemaan jäähyjä”. Ai että :D
Toki se on hyvä asia, että noustiin rinnalle ja lopulta ohi, mutta noissa puolustusalueen virheissä ja harhasyötöissä/vastaanotoissa oli vähän reilummin suolaa ja pippuria jos vertaa edellisiin peleihin.
Hitsareita saa lämpenemään helposti, ihan sellasta tavallista matalaotsaista patafaniakin.
Viime kaudella riitti pelin jälkeen kun antoi hieman humalaisen herttaisen hymyn ja silmäniskun.