Tehottomuus vaivaa 0% yv ratkaisee pelit.Tappioputki jatkuu… ei auta!!! Lokakuu jatkuu synkkänä.
Tämä oli ottelu, josta piirsin paperille 3 pistettä. Ei tullut kun yksi, joka ei paljoa lämmitä. Tällä menolla ollaan karsinnoissa.
Pikemminkin Lööken saappaat on liikaa Anderssonille. Peli oli taas kerran voitettavissa, mutta kun joukkueesta ei löydy yhtään maalintekijää niin tulos on tämä.Hahlille saappaat on liian suuret
Täysin samoja ajatuksia olin laittamassa. Tänäänkin oli voitto mahdollinen, mutta hyytyminen totutusti eikä rankkareissa olla vahvoilla. Vauhdikasta yrittämistä ja ylipäätään hyvä yleisilme kuitenkin.Hyvä esitys. 5v5 peli oli aikalailla tasan, mutta erikoistilanteet ratkasi tänään. Peli näyttää hyvältä ja paikkoja luodaan, joten ajankysymys et alkaa voittoja tulemaan. Ensi viikolla heti uusi paikka voitolle K-Espoota vastaan.
Aamen. Fak!En tiiä…. Faktisesti jooo… ollaan peleissä mukana mut pisteitä tulee faktisesti aivan liian vähän… koska tää faktinen peli alkaa realisoitumaan pisteissä?!? Siis peli suurimmaks osaks on ihan ok tasolla mut tulos kiertää! Mulla alkaa pikku hiljaa tää ”faktinen” ajattelu hiertään… joo tästä voi tulla sport historian paras kausi ja ”peli” antaa siihen mahdollisuuksia, mut lähteekö sit kuitenkaan kotka lentoon!?
Ei ollu eka kerta tällä kaudella. Paras linja ollut haastajasarjan tuomareilla.Siellä Vallin ja kumppanitkin sanoi, että jäi selvä kamppi viheltämättä ennen 0-2 maalia. En mä yleensä tuomareista valita, mutta eilinen meni kyllä vähän vihkoon.
Toki myös kolmannen erän lopussa jäi Sportilta selkeä kamppi viheltämättä, joka olisi voinut näkyä myös tulostaululla ja nollan pisteen otteluna. Tuomarit olivat paskat, mutta molempiin suuntiin.Siellä Vallin ja kumppanitkin sanoi, että jäi selvä kamppi viheltämättä ennen 0-2 maalia. En mä yleensä tuomareista valita, mutta eilinen meni kyllä vähän vihkoon.
Jos tarkoitit tota Savinaisen tekemää rikettä mikä jäi viheltämättä niin siitä tuli Tapparan 1.maali ja ottelu sai väärän suunnan heti.Siellä Vallin ja kumppanitkin sanoi, että jäi selvä kamppi viheltämättä ennen 0-2 maalia. En mä yleensä tuomareista valita, mutta eilinen meni kyllä vähän vihkoon.
Tulevaisuudessa säästetään esim johonkin Heikkiseen käytetyt varat ja laitetaan se lisää johonkin taattuun maalin tekijään niin eiköhän se auttaisi asiaa.Pikemminkin Lööken saappaat on liikaa Anderssonille. Peli oli taas kerran voitettavissa, mutta kun joukkueesta ei löydy yhtään maalintekijää niin tulos on tämä.