Peliesitykset kaudella 2024–2025

  • 126 580
  • 1 177
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Kyllä tää tästä iloksi muuttuu vielä. Ilman räikeää tuomarivirhettä oltais napattu eilen 3p vaikka yv oli 0%. Nyt alkaa tärkeä seitsemän pelin myllerrys mistä 5 peliä meidän "päävastustajia" vastaan. Ite odotan kyllä että toi jengi pystyy seuraavasta seitsemästä repimään 3-4 suoraa voittoa vaikka marraskuuhun vaihtuukin koska kyllä hyvät peliesitykset jossain vaiheessa kääntyy väkisin voitoiksi vai kääntyykö?
 
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Ai että minun on pakko kunnioittaa Punainen19 kaltaisia optimisteja jotka näkevät paskassakin timantin aihion vaikka muut vaipuvat epätoivon valtaan.

Mä oon ollu niin kauan negatiivinen mut jotenki tosta pelistä tällä hetkellä tahtoo uskoa että tehokkuutta kun saadaan napsu paremmaksi niin pisteitä alkaa ropista ja sen kertoo jo maaliodottamakin. Tälläkin hetkellä porukalla pyöris sukat jalassa jos olis 2-3 voittoa enemmän ja kausi on vasta aluillaan. Joulukuussa voi alkaa tulemaan jo aika masentavaa settiä jos ei pisteitä ala napsua :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös