ihafinaalis
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vaasan Sport, Minnesota Wild
Sportilla on kyllä krooninen menestyspaineongelma, mutta jäi plussan puolelle tämän päivän suoritus ongelmista huolimatta. 1,8 p/peli keskiarvo oikein kelpo lähtökohta
Sullahan on juhlapäivä myös veikkauksen osalta! Nimimerkkis veroinen, ainakin tänään! :)Onneksi voitettiin vaikka tarjottiin kyllä Pelicansille.
Olipa hienoa, kun Rantakari sai maalitilin avattua.
Luulenpa, että tulee olemaan Sport parhaimmistoa vielä kauden edetessä.
En tiedä mitä pelejä te olette katsoneet. Itse olin huomavinani lukuisia trapeja.Tulipa hyvä fiilis Otson haastattelun jälkeen. Edelleen otanta peleistä varsin pieni, mutta kyllä siellä oikeita askeleita ollaan otettu. Varsinkin tuo pelityyli on todella tervetullut kaikkien näiden träppi-seisoskelu vuosien jälkeen.
Eihän tuossa väitettykään että ei olisi käytetty trappiä vaan että on mennyt parempaan suuntaan mikä on totta.En tiedä mitä pelejä te olette katsoneet. Itse olin huomavinani lukuisia trapeja.
On eri asia valita yksittäiseen peliin voittava pelitapa, on se sitten keskialueen ”träppäämistä” tai korkeaa prässäämistä. Olisihan se aika surullista jos ammattilais liigassa/ammattivalmentajalla olisi pelikirjassa yhen ainoa pelitapa.En tiedä mitä pelejä te olette katsoneet. Itse olin huomavinani lukuisia trapeja.
En kyllä oikein ymmärrä mitä valmennus ajattelee, kun yrittää paikata Lööken jättämän aukon istuttamalla Stålbergin tuohon ykkösen laidalle. Kyseessä on kuitenkin ihan eri tyylin pelaaja, jolla ei vahvuudet todellakaan ole luistelussa, peliälyssä tai syöttötaidossa. Nykyisestä rosterista tuohon pitäisi laittaa joko Miketinac tai Nieminen. Molemmilla luistin liikkuu ja pelisilmä on hyvällä tasolla. Toisaalta on haluaisi myöskään rikkoa hyvin toimivaa kolmosketjua.