Peliesitykset kaudella 2024–2025

  • 70 749
  • 645

ihafinaalis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Minnesota Wild
Sportilla on kyllä krooninen menestyspaineongelma, mutta jäi plussan puolelle tämän päivän suoritus ongelmista huolimatta. 1,8 p/peli keskiarvo oikein kelpo lähtökohta
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
2-0 tilanteessa jo vähän tuuletin, mutta alle minuutti siitä, niin olikin vitutusmittari punaisella. Onneksi vastustaja oli vaihteeksi vielä huonompi ja säilyttiin pistemenetyksiltä. Saa puolustus kiittää Svobodaa, kunhan heräävät päiväuniltaan. Ylivoima on kyllä mennyt harppauksin eteenpäin viime aikoina eli siitä plussaa ja Niemiseltä taas hieno esityö maaliin.

Pelinä tämä oli sellainen, että jo viikonloppuna unohtuu, että tällaista on ikinä edes pelattu.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Mahdollisuudet runkosarjan voittoon ovat vielä ihan hyvät. Siinä olennaisin tänään :D

No joo... Heikko peli, mutta nyt sentään voitettiin huonolla pelillä. Yleensä näistä asetelmista on ollut seurauksena nolla pistettä, ja kaverin nuoriso-osasto olisi tehnyt kauden avausmaalinsa, kaverin veskarista tehty sankari jne. Ylivoimalla alkaa tulla tulosta. Rantakari lunastaa odotuksia, ja Svoboda oli hyvä.

Uusia haasteita kohti.
 

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiitospaidat
Mun mielestä melko tasapainoisen hyvä suoritus pelsuja vastaan, joka altavastaajana huippujen puuttuessa pelasi kuten pelasi ja teki Sportin pelistä vaikeaa. Maalivahdin hyvä taso sekä erikoistilannepelaaminen ratkaisi tänään. Kuka teistä negailijoista pystyy tänään antamaan posia ylivoimasta? Ettei nyt vaan pääse unohtumaan..
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Olen laittanut merkille myös, että kolmannessa erässä ei johtoasemassakaan ole alettu peruuttelemaan vaan aktiivinen ote on pystytty pitämään. Tänäänkin toimi hyvin, kunnes vähän alettiin sähläämään, mutta kaiken kaikkiaan tervetullut uudistus.

Toivottavasti tämä pelitapamuutos auttaa jatkossa houkuttelemaan useammin potentiaalisia pelaajia Vaasaan.
 

Sundomstå

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Olisikohan aika alkaa naaraamaan aluksi Ruotsista ja sitten potentiaalisista junioreista tuollaisia raketteja kuin Kangasniemi?
On kyllä niin sulavaa ja nopeaa luistelua sekä mailataituruutta. Onneksi eivät peluuttaneet Iikkaa lopun ylivoimassa. Nopeus tulee olemaan voimaa tulevina kausina.
 

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ennen Tomek Valtosta ja heti sen jälkeen
Joo orastavaa lapsenuskoa taas löytynyt, nyt odotellaan lehti juttua nousevasta tähdestä… ”mallia tomek”

no parempi olisi antaa Helmiselle palsta tilaa
 

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olipa hienoa, kun Rantakari sai maalitilin avattua.
Luulenpa, että tulee olemaan Sport parhaimmistoa vielä kauden edetessä.


Olin itse myös erittäin tyytyväinen tästä Rantakarin maalitilin avautumisesta, sillä hän oli yksi suurimpia suosikkipelaajiani meillä aikanaan ja toivon kaikkea hyvää Otsolle myös sinne Vaasan suuntaan. Uskon että Rantakarista tulee olemaan vielä paljon iloa Sportin joukkueelle ja faneille tässä kauden edetessä, hyvä Otso!!
 

Golffari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Tulipa hyvä fiilis Otson haastattelun jälkeen. Edelleen otanta peleistä varsin pieni, mutta kyllä siellä oikeita askeleita ollaan otettu. Varsinkin tuo pelityyli on todella tervetullut kaikkien näiden träppi-seisoskelu vuosien jälkeen.
 

voimatonttu

Jäsen
Suosikkijoukkue
täysmallaslager, viivelähdöt, trap, Jukka Jalonen
Tulipa hyvä fiilis Otson haastattelun jälkeen. Edelleen otanta peleistä varsin pieni, mutta kyllä siellä oikeita askeleita ollaan otettu. Varsinkin tuo pelityyli on todella tervetullut kaikkien näiden träppi-seisoskelu vuosien jälkeen.
En tiedä mitä pelejä te olette katsoneet. Itse olin huomavinani lukuisia trapeja.
 

flanderi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
En tiedä mitä pelejä te olette katsoneet. Itse olin huomavinani lukuisia trapeja.
On eri asia valita yksittäiseen peliin voittava pelitapa, on se sitten keskialueen ”träppäämistä” tai korkeaa prässäämistä. Olisihan se aika surullista jos ammattilais liigassa/ammattivalmentajalla olisi pelikirjassa yhen ainoa pelitapa.
 

Bastard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei koskaan mitään voittava se on Sport
Olenko ainut jonka mieleen juolahti ottelun jälkeen,että edellisillä kausilla tämä peli olisi hävitty?
Jos vielä Kookoota vastaan saadaan hyvä tulos olen valmis pyörtämään lopullisesti mielipiteeni Hahlista.
 

Winger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Toivottavasti Sportin hallitus/urheilujohto ei päädy tekemään samaa virhettä, jonka se on toistanut hupiukon kanssa aiemmilla kausilla, että suoraa pitkää jatkopahvia vaan kouraan syksyllä, ja siitä alkaa sitten musta marraskuu, joka jatkuu koko kauden. Vuoden jatkosopimuksen ymmärrän, mutta älkää nyt please mokatko tätä sitten. Näinhän on toimittu tosiaan aiemmin, kun syksyn ensimmäiset pelit ovat sujuneet hyvin.
 

Bastard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei koskaan mitään voittava se on Sport
Kai se kovapäisinkin pässi joskus jotain oppii....luulisin. :-)
Mitä mieltä muuten olette,voisiko olla aika mennä eteenpäin tuon ns. ykköskentänkin kanssa ja rakentaa/ajatella se uusiksi?

Lööken korvaaminen on osoittautunut odotetun vaikeaksi eikä Hjallmarsonkaan oikein ole oma itsensä tässä tilanteessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös