Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 886 187
  • 20 457

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Tyrväinen vois tukehtua läskiposkiinsa.
 

Venkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Miksi vitussa tuossa vaiheessa peliä neppaillaan edes takaisin oman maalin takana ja sitten perseilleen kiekko vielä pelsuille maalin eteen. Ei jumalauta.
Ei kiinnostanut enää lopussa edes luistella. Puoliminutta oli vielä aika painaa mutta omissa seistään ja lepsuillaan kuin kusi sukassa. Luulisi nyt saatana vetävän loppuun asti täysillä
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Yleisesti Lukko on lahjoittanut maaleja ihan vitusti ja varsinkin Lahdessa jostain syystä. Harmillisen vähän vastustaja antaa vaan näitä.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nyt kyllä oljenkorsi top 6 on enää hyvin ohut. HIFK 7 pinnaa edellä ja vain 4 matsia jälkellä. Jukureihin ero jo liian iso. Lukko aloittaa sääleistä, nyt sen voi sanoa ääneen.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tappio sinänsä ei mikään yllätys ollut. Harmi vaan että Gibsonin virheen takia ainakin pinna menettiin. Ja niinku vitutusketjuun kirjoitin, niin paljon pahempi tappio tässä saattoi tulla Morandin ja Ylitalon loukkaantumisten takia.
 

Venkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Miksi esim ylivoimalla syötellään taaksepäin ja yritetään vaan kuluttaa aikaa..? Ainakaan maalia siellä ei yritetä tehdä.
Itseä myös ihmetyttää. Vittu ollaan häviöllä ja on aikaa pelata taaksepäin? Sitten tulee pakki ja neppaa kiekon huitsin vittuun keskialueella? Ei vaadi kyllä erikoista osaamista tuo systeemi....
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Gibsonin hörpyn jälkeen ei mitään palaa pelistä, ei yhtään mitään ja meillä oli vielä tuomari apukin mukana.
Ensi kaudeksi jollei koutsi vaihdu niin pistän tilauksen tauolle, tästä älyvapaasta neppailusta ei viitsi maksaa enää penniäkään.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Miettikää, jos olisi toimiva ylivoima ja varma ykköskassari.
Mä olen paljon miettinyt miten tuota ylivoimaa kuvailisin mutta en mä löydä sanoja. Vaikka itse sanonkin että sanavarastoni on melko värikäskin ajoittain, niin ei siellä ole sellaista sanaa taikka termiä millä sitä kuvailisin.

Ehkä joku Juice Leskinen sitä osaisi kuvailla, jos eläisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös