Ei kiinnostanut enää lopussa edes luistella. Puoliminutta oli vielä aika painaa mutta omissa seistään ja lepsuillaan kuin kusi sukassa. Luulisi nyt saatana vetävän loppuun asti täysilläMiksi vitussa tuossa vaiheessa peliä neppaillaan edes takaisin oman maalin takana ja sitten perseilleen kiekko vielä pelsuille maalin eteen. Ei jumalauta.
Täällä meni radio kiinni.Ja TV kiinni.
Tuo porukka odottaa lomaa. Sen näkee.Ei vaan riitä jos maalivahti imaisee, Reunasen puolustamisella ja tuolla yleisellä aseenteella.
Itseä myös ihmetyttää. Vittu ollaan häviöllä ja on aikaa pelata taaksepäin? Sitten tulee pakki ja neppaa kiekon huitsin vittuun keskialueella? Ei vaadi kyllä erikoista osaamista tuo systeemi....Miksi esim ylivoimalla syötellään taaksepäin ja yritetään vaan kuluttaa aikaa..? Ainakaan maalia siellä ei yritetä tehdä.
Kassari on hyvä. Ylivoima on huono vitsi.Miettikää, jos olisi toimiva ylivoima ja varma ykköskassari.
Mä olen paljon miettinyt miten tuota ylivoimaa kuvailisin mutta en mä löydä sanoja. Vaikka itse sanonkin että sanavarastoni on melko värikäskin ajoittain, niin ei siellä ole sellaista sanaa taikka termiä millä sitä kuvailisin.Miettikää, jos olisi toimiva ylivoima ja varma ykköskassari.
Kassari on hyvä. Ylivoima on huono vitsi.