Hymähdin..Aina tehää hienoja. Mestaruus tulee
Ja nyt varmaan laitoit päälle kun peli on tasan?...ja TV kiinni.
Het kun laitettiin keskelle niin rupesi pinnoja tulemaan. Oisko tässä sittenkin se ensi kauden ykkössentteri?Morandin pisteputki jatkuu.
On ollut ihan eri mies.En tiedä onko ainoastaan minun näkemykseni, mutta loukin/penkityksen jälkeen Burken peli-ilme ollut täysin eri planeetalta
Ei, kyllä Ilomäki pitäisi saada naarattua baattiin.Het kun laitettiin keskelle niin rupesi pinnoja tulemaan. Oisko tässä sittenkin se ensi kauden ykkössentteri?
Saman huomannut. Olikohan Braydenillä pieni loukki kiusana, joka olisi tervehtynyt.En tiedä onko ainoastaan minun näkemykseni, mutta loukin/penkityksen jälkeen Burken peli-ilme ollut täysin eri planeetalta
Katkeaa kyllä oma elinkautinen siinä kohtaa.Ei, kyllä Ilomäki pitäisi saada naarattua baattiin.
Morandin pisteputki jatkuu.
Morandin pisteputki jatkuu.
Samaa mieltä. Löytää välillä oivaltavilla syötöillä ketjukavereita niinku alkukaudesta.En tiedä onko ainoastaan minun näkemykseni, mutta loukin/penkityksen jälkeen Burken peli-ilme ollut täysin eri planeetalta
#Suorahyökkäysmaali
Muistiin ihan vaan että löytyy sitten tarvittaessa.
Montahan näitä ois tällä kaudella.. 20?Ihan kuin olisin nähnyt tällaisia pelejä Lukolta aiemminkin - hallitaan peliä, mutta paikoille ei päästä ja vastustaja tekee maalit.
Rapakon taa. *Hehe*Nyt vasta näin kunnolla tuon jukurin maalin. Mihin mahtoi Tare olla matkalla?
Jos Repo ei lähde mualimalle niin saattaa olla kova ketju tässä meillä ensi kaudeksi.Ykkönen hallitsee koko kenttää.