Vastoin palstatotuutta tämä Brayden on kyllä ihan pelimiehiä. Itse tarjoaisin jatkoa ensi kaudeksi.Juu voisko olla jopa Raymond eikä se Hifkin sekunda. Hyvin on mun mielestä pelannut sen huilin jälkeen. Syötöt napsuu lapaan mut muut ei ole aina ihan mukana.
Onhan tässä tietty se toinenkin vaihtoehto. Lukko parantaa kevättä kohden?Jukurit on kyllä kuin varjo entisestään, olisi iskun paikka kolmeen pinnaan
Onhan tässä tietty se toinenkin vaihtoehto. Lukko parantaa kevättä kohden?
Nii-i. Just mun pointti? Toiset alkaa häviämään ja toiset ehkä voittamaan? En nyt vielä tuulettele mutta verrattuna aikaisempiin Jukurit-matseihin niin onhan tässä eri buugi.Jukurit on hävinnyt 5 matsia putkeen, kuudes tulossa
Nii-i. Just mun pointti? Toiset alkaa häviämään ja toiset ehkä voittamaan? En nyt vielä tuulettele mutta verrattuna aikaisempiin Jukurit-matseihin niin onhan tässä eri buugi.
Näin varmaankin. Yritän tässä posin kautta nautiskella kun kerrankin viedään Jukureita. Ainakin pelillisesti, tulos vielä odotuttaa.No Jukurien piiputus ei ole yllätys, kuitenkin pienen budjetin seura. Kauden ainoa yllättäjä tähän asti suurten joukossa. Pelaajamateriaali on kaukana muiden kärkiseurojen tasosta.
Helpolla selviää Ruusu kyllä. Jukurit puolustaa hyvin ja iskee vastaan. Lukolta puuttuu se viimeinen päättäväisyys.Hienoa pyöritystä, mutta missä helvetissä on laukaukset???
Ei kannata nyt dropata tunnelmaa millään posilla..Näin varmaankin. Yritän tässä posin kautta nautiskella kun kerrankin viedään Jukureita. Ainakin pelillisesti, tulos vielä odotuttaa.