Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 887 182
  • 20 457

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tärkeät 3 pinnaa nihkeällä pelillä. Tasainen matsi, vaikka Lukko hallitsi kiekkoa.

Ratkaisu oli peliin sopiva, Nyman läpi norsukiekosta ja siitä rankkari sekä komea maali.

Lukko puolusti oman maalin edustan hyvin ja Ässät oli hyökkäyspäähän kesy.

Todella kova työ oli Lukolla päästä maalipaikoille, mutta voiton puristivat.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Nyman voittomaali ja tärkeä blokki lopussa.
Lisäksi Sisar-Ponthus nyytti.

Veljet näyttivät kenen tämä jengi on.
 

Zaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ottiko Repo jotain osumaa pelin lupussa? Poistui suoraan koppiin pelin loputtua, eikä tullut kättelyihin eikä kiittämään kannattajia.
 

joan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Paikallisderbyksi tunnelma vaikutti hallissa aika aneemiselta ja vaisulta ainakin näin tv:n välityksellä. Ei ainakaan välittynyt sellainen tunnelma, mitä tällaisissa peleissä parhaimmillaan voisi olla. Vai miltä se paikan päällä vaikutti?
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Paikallisderbyksi tunnelma vaikutti hallissa aika aneemiselta ja vaisulta ainakin näin tv:n välityksellä. Ei ainakaan välittynyt sellainen tunnelma, mitä tällaisissa peleissä parhaimmillaan voisi olla. Vai miltä se paikan päällä vaikutti?
Porilaiset kovin hiljaa koko pelin. Heitä oli kyllä paljon paikalla. Lukon maaleissa katto irti efekti oli vanhaan hyvään aikaan tyyliin. On ollut heikompaakin. Hyvä matsi, hyvä tunnelma. Ehkä vähän odottava.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Porilaiset kovin hiljaa koko pelin. Heitä oli kyllä paljon paikalla. Lukon maaleissa katto irti efekti oli vanhaan hyvään aikaan tyyliin. On ollut heikompaakin. Hyvä matsi, hyvä tunnelma. Ehkä vähän odottava.
Itse olin muutamien metrien päästä Ässäfaneista ja pitivät kyllä hyvää (ja huonoa: pellehuudot) mekkalaa koko pelin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: joan

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Kaikkiaan heikkotasoinen kiekkonäytelmä nähtiin. Ei olisi uskonut että ottelua pari erää hallinnut vierasjoukkue on liikkeellä miljoonan pienemmällä budjetilla ja kentällinen ukkoja sivussa isoistakin rooleista.

Hyvää:
-Tärkeät pinnat säälien varmistelun kannalta kun Ässät, Tps jäivät nollille ja KK sai vain pisteen
-Gibson
-Kolme hienoa maalia

Huonoa:
-Oikeastaan kaikki muu, ei vakuuta peli pätkääkään. Tarvittiin kaksi soolomaalia että saatiin pinnat "heikosta pubijengistä", muuten tökkiikin kaikki mahdollinen
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itse olin muutamien metrien päästä Ässäfaneista ja pitivät kyllä hyvää (ja huonoa: pellehuudot) mekkalaa koko pelin.
Ok, olin Lukon fanipäädyssä. Sinne ei juuri Ässä mekkalaa kuulunut. Se pyyhe episodi oli onneton. Kyllä ne Tarmon ja Linuksen maalit sytytti yleisön. Ei nyt välttämättä ollut mikään super-derby. Jälkihuudatukset aika vaisut.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En nähnyt peliä, kuka se oli kun vippasi Nymanin läpi, ja oliko tahallinen?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös