Veto taisi osua jalkaan pelin loppuvaiheilla.Ottiko Repo jotain osumaa pelin lupussa? Poistui suoraan koppiin pelin loputtua, eikä tullut kättelyihin eikä kiittämään kannattajia.
Ottiko Repo jotain osumaa pelin lupussa? Poistui suoraan koppiin pelin loputtua, eikä tullut kättelyihin eikä kiittämään kannattajia.
Porilaiset kovin hiljaa koko pelin. Heitä oli kyllä paljon paikalla. Lukon maaleissa katto irti efekti oli vanhaan hyvään aikaan tyyliin. On ollut heikompaakin. Hyvä matsi, hyvä tunnelma. Ehkä vähän odottava.Paikallisderbyksi tunnelma vaikutti hallissa aika aneemiselta ja vaisulta ainakin näin tv:n välityksellä. Ei ainakaan välittynyt sellainen tunnelma, mitä tällaisissa peleissä parhaimmillaan voisi olla. Vai miltä se paikan päällä vaikutti?
Itse olin muutamien metrien päästä Ässäfaneista ja pitivät kyllä hyvää (ja huonoa: pellehuudot) mekkalaa koko pelin.Porilaiset kovin hiljaa koko pelin. Heitä oli kyllä paljon paikalla. Lukon maaleissa katto irti efekti oli vanhaan hyvään aikaan tyyliin. On ollut heikompaakin. Hyvä matsi, hyvä tunnelma. Ehkä vähän odottava.
Pekka Saravo oli kanssasi eri mieltä, mutta mitäpä hän kiekosta tietääkään.Ei olisi uskonut että ottelua pari erää hallinnut vierasjoukkue
Ok, olin Lukon fanipäädyssä. Sinne ei juuri Ässä mekkalaa kuulunut. Se pyyhe episodi oli onneton. Kyllä ne Tarmon ja Linuksen maalit sytytti yleisön. Ei nyt välttämättä ollut mikään super-derby. Jälkihuudatukset aika vaisut.Itse olin muutamien metrien päästä Ässäfaneista ja pitivät kyllä hyvää (ja huonoa: pellehuudot) mekkalaa koko pelin.
A-katsomolaiset miettivät varmaan, että minkäs joukkueen logo näissä pyyhkeissä on.Se pyyhe episodi oli onneton.
En nähnyt peliä, kuka se oli kun vippasi Nymanin läpi, ja oliko tahallinen?
Tais olla Abt.En nähnyt peliä, kuka se oli kun vippasi Nymanin läpi, ja oliko tahallinen?