Pitää tietenkin, mutta kannattaisiko kuitenkin asiaa puida kabinetin puolella? Sinne kirjettä ja selvityspyyntöä johdolta johdolle. Lämsä sanoi jo ja heti tuli rangaistus.Minä olen katsonut 9/10 tämän kauden peleistä. Lukolla on omat sisäiset vastoinkäymiset, siitä ollaan samaa mieltä. Se ei silti oikeuta eilisen ja tämän illan tuomarityöskentelyä. Näissä tuomareilla on ollut aivan liian iso vaikutus pelin kulkuun. Siitä saa ja pitää sanoa.
Siirtorajalla Mr.Beginning sisään?En tiedä teistä mutta itse kaipaisin nyt neloseen kaiken maailman Kainulaisten tilalle sellasia ukkoja jotka vetää kunnolla miestä seinälle ja herättelee joukkuetta. Yks avojääpommi tilattu.
Sääntöjen jääkiekkoilullisesta mielekkyydestä voi olla montaa mieltä, mutta niiden mukaan tuo meni täysin oikeinEi tämä mitään vitun ringetteä ole saatana.
Voisitko perustella miten tuo meni oikein?Sääntöjen jääkiekkoilullisesta mielekkyydestä voi olla montaa mieltä, mutta niiden mukaan tuo meni täysin oikein
Sen voi viedä sinnekin. Mutta itse olen tottunut sanomaan suoraan päin naamaa, silloin kun on aihetta/tarvetta, heti. Silleen että kuuluu. Turha mennä selkien taakse supisemaan seuraavana päivänä.Pitää tietenkin, mutta kannattaisiko kuitenkin asiaa puida kabinetin puolella? Sinne kirjettä ja selvityspyyntöä johdolta johdolle. Lämsä sanoi jo ja heti tuli rangaistus.
Kyllä, puoli metriä liian pitkällä mailalla ripuliranne metrin ohiJostain syystä tuota Juliuksen ruikkurannetta on aina aivan pakko hakea
Tällainen vetelehtiminen ei onnistuis Virran joukkueessa! Ei saatana. Tuomarit ovat saatanan surkeita! Ihmettelen kovasti noitten palkanmaksua!On kyllä ponnetonta taas. Tuntuu, että tässä toistelee samaa mantraa pelistä toiseen. Jotain tarttis varmaan tehdä..
Valitettavan osuva huomio.Tare höntsää