Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 893 915
  • 20 457
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Minä olen katsonut 9/10 tämän kauden peleistä. Lukolla on omat sisäiset vastoinkäymiset, siitä ollaan samaa mieltä. Se ei silti oikeuta eilisen ja tämän illan tuomarityöskentelyä. Näissä tuomareilla on ollut aivan liian iso vaikutus pelin kulkuun. Siitä saa ja pitää sanoa.
Pitää tietenkin, mutta kannattaisiko kuitenkin asiaa puida kabinetin puolella? Sinne kirjettä ja selvityspyyntöä johdolta johdolle. Lämsä sanoi jo ja heti tuli rangaistus.
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Tare, huoh..,
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Pitää tietenkin, mutta kannattaisiko kuitenkin asiaa puida kabinetin puolella? Sinne kirjettä ja selvityspyyntöä johdolta johdolle. Lämsä sanoi jo ja heti tuli rangaistus.
Sen voi viedä sinnekin. Mutta itse olen tottunut sanomaan suoraan päin naamaa, silloin kun on aihetta/tarvetta, heti. Silleen että kuuluu. Turha mennä selkien taakse supisemaan seuraavana päivänä.

Mutta tämä tästä.
 

Karajan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä tota ylivoimaa pistäisi jonkun ammattivalmentajan katsoa pelaajien kanssa videoilta ja kertoa kirjaimellisesti miten kukin toimii, ei näin vaan näin. Nyt siellä taitaa olla sellasta kyllä se siittä meininkiä.
 
Suosikkijoukkue
Lukko, Rönnin ihan saatana paska pumppu
Maalinedusta pelaamisessa suurin ero. Lukolla ei kenenkään pershiki haise veskan nenässä kun kiekko hyökkäyspäässä. Toisessa päässä leben silmät vuotaa aina kun kiekko siellä../

Ja Tare, mitä helvettiä, 12 sekuntia ja ei saa kiekkoa liikkeelle. Ja kun viimein alueelle niin suunta kulmaan eikö lauo…
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös