Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 884 578
  • 20 457

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Onko ringetessäkin amatituomarit. Siinä mielessä tuo tuplausmusa on paikallaan, kun ei tiedä ikinä mitä tuomarit arpoo.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Jumalauta tuo Abt on tyhmä. Aina, kun vähän pidempää pyöritystä niin tämä puukäsi vetelee ensimmäisten polkkarien kautta katsomoon.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Krannila lämäsi noin 15km/h
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Toka erä on meidän iskun paikka. Nää pyöritykset pitää saada hyödynnettyä eli vaihtoja pitää suorittaa myös samalla.
 

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreät Jääkärit
Mää en henkilökohtaisesti enää tiedä, millä perusteella hyväksytään ja millä hylätään. Viime kaudella Hifkin jatkoaikamaali, joka päätti Lukon kauden oli omaan silmään selkeä hylky. Kyseiseen maaliin peilaten olin aivan varma, että tämä olisi hyvä maali.
Mulle tuli täsmälleen sama mieleen. Ei voi käsittää.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mää en henkilökohtaisesti enää tiedä, millä perusteella hyväksytään ja millä hylätään. Viime kaudella Hifkin jatkoaikamaali, joka päätti Lukon kauden oli omaan silmään selkeä hylky. Kyseiseen maaliin peilaten olin aivan varma, että tämä olisi hyvä maali.

Hyvä vertaus muuten. Mielestäni se oli selvempi hylky kuin tämä.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Tilastojen mukaan pitäisi olla 2-0 johdossa eikä 0-1 tappiolla. Eiköhän Lukon illan buumi ollut siinä ja loppu hiihdellään 0-3.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukolta todella hyvä erä. Harmi että Kärppien ~ainoa paikka oli Tieksolan itse rakentama ja siitä maali.
 

Gally11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens #11 - Saku Koivu, Brendan Gallagher
Hyvä erä mutta harmittava tuo "hupsis"-takaiskumaali. Hiukan tehottomuus nyt vaivaa mutta josko se tästä vielä kääntyisi.

Hylkymaali "vähän" kummastutti täälläkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös