Tämä. Jokaikinen kerta kun Tilannehuoneen kavereille soitetaan nii lopputulos voi olla mitä vain. Onko muuten koskaan näitä kavereita esitelty nimeltä että mitä kaiffareita ovat...Yllättyneet käsi ylös.
Tämä. Jokaikinen kerta kun Tilannehuoneen kavereille soitetaan nii lopputulos voi olla mitä vain. Onko muuten koskaan näitä kavereita esitelty nimeltä että mitä kaiffareita ovat...Yllättyneet käsi ylös.
Haki. Itseluottamus kohdallaan.Hakiko Ylitalo ilmaveiviä?
Kyllä siltä näytti.Hakiko Ylitalo ilmaveiviä?
Pelikäsitys on tasoa Kettu-Liiga.Jumalauta tuo Abt on tyhmä. Aina, kun vähän pidempää pyöritystä niin tämä puukäsi vetelee ensimmäisten polkkarien kautta katsomoon.
Pakko tulla huutelee että olihan tuo OIKEUSMURHA! Eihän tuossa ollut mitään miksi maali piti hylätä..Yllättyneet käsi ylös.
Mulle tuli täsmälleen sama mieleen. Ei voi käsittää.Mää en henkilökohtaisesti enää tiedä, millä perusteella hyväksytään ja millä hylätään. Viime kaudella Hifkin jatkoaikamaali, joka päätti Lukon kauden oli omaan silmään selkeä hylky. Kyseiseen maaliin peilaten olin aivan varma, että tämä olisi hyvä maali.
Mää en henkilökohtaisesti enää tiedä, millä perusteella hyväksytään ja millä hylätään. Viime kaudella Hifkin jatkoaikamaali, joka päätti Lukon kauden oli omaan silmään selkeä hylky. Kyseiseen maaliin peilaten olin aivan varma, että tämä olisi hyvä maali.
Paitsi se että vastassa on puolen suomen kärpätPakko tulla huutelee että olihan tuo OIKEUSMURHA! Eihän tuossa ollut mitään miksi maali piti hylätä..
Hyvin Ylitalo polki omiin.
Tässä on kyllä vähän totuus pohjaa.. Kärpät sekä Tappara aika usein "jostain kumman syystä" hyötyy näistä eniten. :DPaitsi se että vastassa on puolen suomen kärpät
Äläkä unohda HifkiäTässä on kyllä vähän totuus pohjaa.. Kärpät sekä Tappara aika usein "jostain kumman syystä" hyötyy näistä eniten. :D