Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 883 491
  • 20 457

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hyväksyn tämän, vaikka 3p olisin mielelläni ottanut. Oli kuitenkin taas sellaista normaalia, joskaan ei parasta Lukkoa. Molemmat päästetyt maalit laitan Burken piikkiin; ekassa lapsellinen purkuyritys ja tokassa tyhmä jäähy (saattoi olla kalastettu mutta kuitenkin).

Viikonloppuna 6p ja näyttää taas ihan hyvältä.
 

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Kolme pistettä oli tarjottimella, mutta yksilötason virheet rokottivat tänään. Pelisapluuna riitti.

Mielestäni Lukko palasi taas lähelle parin viikon takaista ilmettä. Jandric ja Morand liukkaita, tykkään. Fyysisesti liian paljon annetaan eteen, siellä lenteli porukka varsinkin hyökkäyspäässä kuin märkä rätti. Krannila tarvitsisi isot laiturit, ehkä ensi vuonna (vuosittainen toive).

Itse haarukoin tästä sen 1-2 pistettä, joten odotuksien mukaan. Viikonloppuna budjettiin on laskettu 6 pistettä pikkuveljeltä. Ei enempää, ei vähempää.
 

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Liki 10 vuotta sitten meillä oli kolmosketjuna "pihviketjuksi" ristitty Nurmi-Virtanen-Vauhkonen. Taitaa olla yli yhden miehen verran kokonaispainoeroa nyky kolmoseen :)
Tässä oli joskus laidalla Ahtola Nurmen tilalla. Ai että.
 

Kiikartorni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anssi Rantanen
Gibin hankinnasta oli hyvät fiilikset. Mies huokuu varmuutta vaatimattomasta pelituntumasta huolimatta.
Tänään erityismaininta suosikkisylkykupeille, Tuukka ja Piipposka pelasivat ihan kauden parhaista peleistään. Myös Ikonen oli aivan timanttia omassa roolissaan.
Burke ei pelannut taas yhtään hyvää vaihtoa. Aivan hirveä ero kaksinkamppailuvalmiudessa, työmäärässä ja nöyryydessä jos vertaa Jandriciin ja Morandiin, jotka olivat kaikkialla oikealla puolella peliä.
Iso vääryys on ellei ehjä Ylitalo ole pelaavassa kokoonpanossa perjantaina.
 

Irtolapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Niämise Ville, Gill,Forss ja Pospisil
Edellämainittu kolmikko (tai no kaksikko LN&BB) on tehnyt viimeiseen neljään peliin suurimman osan Lukon varsinaisen peliajan maaleista, eli olisi se vähän outoa heitäkään peliesitysten perusteella pudottaa rotaatioon.
Kyllä minä katson sitten peliä ihan vääränlaisesti, varsinkin Burken osalta. Tämänkin illan esitys häneltä MINUN mielestäni, oli lähinnä turistia muistuttavaa surffailijaa
 

Darumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olisi mielenkiintoista koota all-time tilastot Lukon rankkarikisoista. Tai vaikka 10v ajalta. Väittäisin että aika paljon pakkasella ollaan, mutta voi kai se vain tuntuakin siltä.
Tein tämän itse viimeisen kymmenen kauden ajalta. Saldo on 32 voittoa ja 33 tappiota tämä ilta mukaan lukien. Kolmena kautena kymmenestä VL-voittoja ollut tappioita enemmän, kolmesti tasan ja neljä kertaa tappioita puolestaan enemmän. 19-20 ja 20-21 kaudet Pressin johdolla melkoista tykitystä kun rankut meni yhteensä voitoin 11-2.
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Jatkoajan otteluraportin mukaan:
MAALIODOTTAMA
HIFK 2,16 – 5,19 Lukko

Voiko tuo olla tottakaan (minen kun noista mitään juuri ymmärrä)?
 

Juubailija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ehkä kauden paskin peli hyökkäyksen osalta, Repo ok, uusi kaveri ok, muita ei sitten näkynytkään, ei sitten mitään.
Jos kiinnostaa, niin katsokaa 2 ja 3 erä ja laskekaa saako lukko kertaakaan 3 syöttöä putkeen omille (lavasta lapaan), itse meinaan laskin, ja ei saatu. Tosin ei saanu hifkikään.
Oli tilanteita josta vois vetää jopa noin 30% mahiksella maalin, niin käänellään ja vääneellään.

Erityismaininta Burkelle, aivan jäte peli, muutenki todella vaisu nyt ollut.
 

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
Ehkä kauden paskin peli hyökkäyksen osalta, Repo ok, uusi kaveri ok, muita ei sitten näkynytkään, ei sitten mitään.
Jos kiinnostaa, niin katsokaa 2 ja 3 erä ja laskekaa saako lukko kertaakaan 3 syöttöä putkeen omille (lavasta lapaan), itse meinaan laskin, ja ei saatu. Tosin ei saanu hifkikään.
Oli tilanteita josta vois vetää jopa noin 30% mahiksella maalin, niin käänellään ja vääneellään.

Erityismaininta Burkelle, aivan jäte peli, muutenki todella vaisu nyt ollut.
Olihan se hiukka tahmeaa, mutta aivan kategorisen saamattomaksi en sanoisi.
Esimerkiksi Krannilan upea soolo, joka yläriman sijasta olisi päätynyt yläpesään, olisi eittämättä ollut high light listoilla saman tien.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös