Jukan takahiukset
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko. Mälsä pierumäki kiekko.
Todellakin pystyi. Hienosti pelasi.Miten mahtaa Gibi ottaa rankut. Pysyykö maltilla paikallaan pyrkii peittämään alhaalta?
Todellakin pystyi. Hienosti pelasi.Miten mahtaa Gibi ottaa rankut. Pysyykö maltilla paikallaan pyrkii peittämään alhaalta?
En suostu uskomaan, että yksikään piste olisi vaarassa menettää.Viikonloppuna miniplayoffit edessä.
Tässä oli joskus laidalla Ahtola Nurmen tilalla. Ai että.Liki 10 vuotta sitten meillä oli kolmosketjuna "pihviketjuksi" ristitty Nurmi-Virtanen-Vauhkonen. Taitaa olla yli yhden miehen verran kokonaispainoeroa nyky kolmoseen :)
Hyvin otti kyllä. Tuntui ettei kaveri edes liikkunut maalissa, mutta eihän sitä hötkyyn näemmä ole tarvetta.Gibson on ottanut McDavidin ym. kikkoja, joten uskalsi odottaa hyvia torjuntoja pilkuissa. Jandricilla on myös kädet, hienoa!
Kyllä minä katson sitten peliä ihan vääränlaisesti, varsinkin Burken osalta. Tämänkin illan esitys häneltä MINUN mielestäni, oli lähinnä turistia muistuttavaa surffailijaaEdellämainittu kolmikko (tai no kaksikko LN&BB) on tehnyt viimeiseen neljään peliin suurimman osan Lukon varsinaisen peliajan maaleista, eli olisi se vähän outoa heitäkään peliesitysten perusteella pudottaa rotaatioon.
Tein tämän itse viimeisen kymmenen kauden ajalta. Saldo on 32 voittoa ja 33 tappiota tämä ilta mukaan lukien. Kolmena kautena kymmenestä VL-voittoja ollut tappioita enemmän, kolmesti tasan ja neljä kertaa tappioita puolestaan enemmän. 19-20 ja 20-21 kaudet Pressin johdolla melkoista tykitystä kun rankut meni yhteensä voitoin 11-2.Olisi mielenkiintoista koota all-time tilastot Lukon rankkarikisoista. Tai vaikka 10v ajalta. Väittäisin että aika paljon pakkasella ollaan, mutta voi kai se vain tuntuakin siltä.
3.3 - 3.63 oikeat.Jatkoajan otteluraportin mukaan:
MAALIODOTTAMA
HIFK 2,16 – 5,19 Lukko
Voiko tuo olla tottakaan (minen kun noista mitään juuri ymmärrä)?
Olipas kaikki yritykset ml. IFK jotenkin kesyjä paitsi tuo maali
Olihan se hiukka tahmeaa, mutta aivan kategorisen saamattomaksi en sanoisi.Ehkä kauden paskin peli hyökkäyksen osalta, Repo ok, uusi kaveri ok, muita ei sitten näkynytkään, ei sitten mitään.
Jos kiinnostaa, niin katsokaa 2 ja 3 erä ja laskekaa saako lukko kertaakaan 3 syöttöä putkeen omille (lavasta lapaan), itse meinaan laskin, ja ei saatu. Tosin ei saanu hifkikään.
Oli tilanteita josta vois vetää jopa noin 30% mahiksella maalin, niin käänellään ja vääneellään.
Erityismaininta Burkelle, aivan jäte peli, muutenki todella vaisu nyt ollut.