Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 918 352
  • 20 457

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Eiköhän Morand ole huomenna askissa, kun kerran pelikelpoinen on.
Uskoisin @nexustron tavoin, että Lämsä laittaa Morandin veljesten laidalle.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Eiköhän Morand ole huomenna askissa, kun kerran pelikelpoinen on.
Uskoisin @nexustron tavoin, että Lämsä laittaa Morandin veljesten laidalle.
Jep, valitettavasti en itse haluaisi nähdä Morandia siinä, mutta se on omassa näkemyksessäni todennäköisin. Itse laittaisin veljekset eri ketjuihin, mutta en nyt jaksa alkaa pohtimaan, kuka menisi kenen kanssa tarkalleen.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mielenkiintoista nähdä millaisilla koostumuksilla huomenna peliin lähdetään.
Jos unohdetaan omat mielipiteet, miten palstalla uskotaan Lämsän ketjut muodostavan?
Morand ei varmaankaan huomenna vielä pelaa, joten mä uskon että aika kosmeettisilla muutoksilla jatkaa Lämsä. Burke voisi tavallaan mennä Mattilan ja Revon ketjuun kun se joskus jotenkin toimi, Nyman jatkanee veljesten kanssa tuskailua, Jandric-Krannila-Tieksola ja Ikonen-Kainulainen-Ylitalo on mun veikkaus ketjuista. Pakit sitten Reunanen-Brook, Abt-Stenqvist, Almari-Järvinen/Piipponen. Lebedeff lienee maalissa.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Jep, valitettavasti en itse haluaisi nähdä Morandia siinä, mutta se on omassa näkemyksessäni todennäköisin. Itse laittaisin veljekset eri ketjuihin, mutta en nyt jaksa alkaa pohtimaan, kuka menisi kenen kanssa tarkalleen.
Itse en laittaisi veljeksiä eri ketjuihin.
Pelanneet kuitenkin isosti koko uransa samassa vitjassa. Nymania luisteluvoimaisemman pelaajan tarvitsevat kolmanneksi.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Itse en laittaisi veljeksiä eri ketjuihin.
Pelanneet kuitenkin isosti koko uransa samassa vitjassa. Nymania luisteluvoimaisemman pelaajan tarvitsevat kolmanneksi.
Pelaavat hyvin yhteen, mutta hitauden takia olisi hyvä, jos olisi yksi keskinopea ja yksi nopea pelaaja kummankin kanssa samassa ketjussa.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Morand ei varmaankaan huomenna vielä pelaa, joten mä uskon että aika kosmeettisilla muutoksilla jatkaa Lämsä. Burke voisi tavallaan mennä Mattilan ja Revon ketjuun kun se joskus jotenkin toimi, Nyman jatkanee veljesten kanssa tuskailua, Jandric-Krannila-Tieksola ja Ikonen-Kainulainen-Ylitalo on mun veikkaus ketjuista. Pakit sitten Reunanen-Brook, Abt-Stenqvist, Almari-Järvinen/Piipponen. Lebedeff lienee maalissa.
Miksei pelaisi? On pelikelpoinen ja tuskin mitään isompaa jetlagiakaan varmaankaan on vaikka itärajalta Helsinkiin saapuisikin. Tuskin länsirannikon kautta matkustaa. Siinä on liikaa aikavyöhykkeitä välissä.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Miksei pelaisi? On pelikelpoinen ja tuskin mitään isompaa jetlagiakaan varmaankaan on vaikka itärajalta Helsinkiin saapuisikin. Tuskin länsirannikon kautta matkustaa. Siinä on liikaa aikavyöhykkeitä välissä.
Siellä se jo Sydvestissä aterioi Fontainen kanssa aiemmin illalla. En näe mitään syytä miksei pelaisi huomenna.

Sivuhuomio: Fontaine vaikuttaisi olevan aika innoissaan kaverin saapumisesta Raumalle (toki tämä huomio tehty pelkästään kahdesta somejulkaisusta), että eikös nyt Fonzyllekin se jatko kiverretä jookos.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Miksei pelaisi? On pelikelpoinen ja tuskin mitään isompaa jetlagiakaan varmaankaan on vaikka itärajalta Helsinkiin saapuisikin. Tuskin länsirannikon kautta matkustaa. Siinä on liikaa aikavyöhykkeitä välissä.
Käsittääkseni tullut tänään Raumalle.
Eiköhän ole heti huomenna askissa.
Varaa ei ole paljoa pisteitä enää menetellä ja eiköhän tämä kaveri tullut Raumalle pelaamaan.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Miksei pelaisi? On pelikelpoinen ja tuskin mitään isompaa jetlagiakaan varmaankaan on vaikka itärajalta Helsinkiin saapuisikin. Tuskin länsirannikon kautta matkustaa. Siinä on liikaa aikavyöhykkeitä välissä.
Ihan sen Lukon uutisen perusteella ajattelin noin, kun siinä mainittiin kotidebyytti Perjantaina, mutta kun nyt uudestaan katsoin niin siinähän sanotaan että on pelikelpoinen ja käytettävissä tarvittaessa jo huomenna. Saman uutisen mukaan Morand on tänään saapumassa tai varmaan jo saapunutkin Raumalle.

Eli eiköhän Morand huomenna jo pelaa, tai ainakin on joukkueen mukana matkassa.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
On kyllä niin kuningas JD:n näköinen kuin olla ja saattaa. Nuo ylläolevat klipit olivat kuin JD aikanaan, hyrskyn myrskyn ja laatta pussiin. Pelasi vielä Saipassa numerolla 17. Pa. Westerholm olisi voinut luopua numerosta jo naaman takia.

Ai että.
 

Kitugränn

Jäsen
Suosikkijoukkue
NMKY
Siellä se jo Sydvestissä aterioi Fontainen kanssa aiemmin illalla. En näe mitään syytä miksei pelaisi huomenna.

Sivuhuomio: Fontaine vaikuttaisi olevan aika innoissaan kaverin saapumisesta Raumalle (toki tämä huomio tehty pelkästään kahdesta somejulkaisusta), että eikös nyt Fonzyllekin se jatko kiverretä jookos.
Molempien äidinkieli taitaa olla Ranska, joten mukava varmaan puhua välillä omalla kielellä englannin ja Rauman sijaan.
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Se olis taas pelipäivä, mielenkiinnolla odottelen, mitä tuleman pitää. Mikä on kokoonpano ? Kaksi umpisurkeaa peliä alla, nyt ei voi enää mennä väsymyksen tai CHL pettymyksen taakse. Tänään pitää putken kulkea ja pisteitä on otettava.
Kahteen edelliseen peliin on mennyt 9 maalia omiin ja 1 tehty maali. Lienee itsestään selvää että puolustus ja maalivahtipeliin on saatava selkeä parannus, sen jälkeen erikoistilannepeli pitää olla timanttia AV 100% ja YV jos tekee maalin tai pari niin ollaan voitonsyrjässä kiinni.

Nyt eletään sarjan kannalta niitä käänteentekeviä hetkiä, tänään ja viikonloppuna derbystä huonot tulokset niin kriisi on valmis, toisaalta näistä voitot niin nosteella olisi iso vaikutus sarjatilanteeseen, tunnelmaan kopissa ja katsomossa.

Morand:lle toivotaan yhtä lentävää lähtöä Lukossa kuin Jandric:llä oli.

Tänään asenteen on oltava 100% muutoin ei hyvä heilu.

Tsemppiä illan peliin !
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös