Eiköhän Morand ole huomenna askissa, kun kerran pelikelpoinen on.
Uskoisin @nexustron tavoin, että Lämsä laittaa Morandin veljesten laidalle.
Jep, valitettavasti en itse haluaisi nähdä Morandia siinä, mutta se on omassa näkemyksessäni todennäköisin. Itse laittaisin veljekset eri ketjuihin, mutta en nyt jaksa alkaa pohtimaan, kuka menisi kenen kanssa tarkalleen.Eiköhän Morand ole huomenna askissa, kun kerran pelikelpoinen on.
Morand ei varmaankaan huomenna vielä pelaa, joten mä uskon että aika kosmeettisilla muutoksilla jatkaa Lämsä. Burke voisi tavallaan mennä Mattilan ja Revon ketjuun kun se joskus jotenkin toimi, Nyman jatkanee veljesten kanssa tuskailua, Jandric-Krannila-Tieksola ja Ikonen-Kainulainen-Ylitalo on mun veikkaus ketjuista. Pakit sitten Reunanen-Brook, Abt-Stenqvist, Almari-Järvinen/Piipponen. Lebedeff lienee maalissa.Mielenkiintoista nähdä millaisilla koostumuksilla huomenna peliin lähdetään.
Jos unohdetaan omat mielipiteet, miten palstalla uskotaan Lämsän ketjut muodostavan?
Itse en laittaisi veljeksiä eri ketjuihin.Jep, valitettavasti en itse haluaisi nähdä Morandia siinä, mutta se on omassa näkemyksessäni todennäköisin. Itse laittaisin veljekset eri ketjuihin, mutta en nyt jaksa alkaa pohtimaan, kuka menisi kenen kanssa tarkalleen.
Pelaavat hyvin yhteen, mutta hitauden takia olisi hyvä, jos olisi yksi keskinopea ja yksi nopea pelaaja kummankin kanssa samassa ketjussa.Itse en laittaisi veljeksiä eri ketjuihin.
Pelanneet kuitenkin isosti koko uransa samassa vitjassa. Nymania luisteluvoimaisemman pelaajan tarvitsevat kolmanneksi.
Miksei pelaisi? On pelikelpoinen ja tuskin mitään isompaa jetlagiakaan varmaankaan on vaikka itärajalta Helsinkiin saapuisikin. Tuskin länsirannikon kautta matkustaa. Siinä on liikaa aikavyöhykkeitä välissä.Morand ei varmaankaan huomenna vielä pelaa, joten mä uskon että aika kosmeettisilla muutoksilla jatkaa Lämsä. Burke voisi tavallaan mennä Mattilan ja Revon ketjuun kun se joskus jotenkin toimi, Nyman jatkanee veljesten kanssa tuskailua, Jandric-Krannila-Tieksola ja Ikonen-Kainulainen-Ylitalo on mun veikkaus ketjuista. Pakit sitten Reunanen-Brook, Abt-Stenqvist, Almari-Järvinen/Piipponen. Lebedeff lienee maalissa.
Siellä se jo Sydvestissä aterioi Fontainen kanssa aiemmin illalla. En näe mitään syytä miksei pelaisi huomenna.Miksei pelaisi? On pelikelpoinen ja tuskin mitään isompaa jetlagiakaan varmaankaan on vaikka itärajalta Helsinkiin saapuisikin. Tuskin länsirannikon kautta matkustaa. Siinä on liikaa aikavyöhykkeitä välissä.
Käsittääkseni tullut tänään Raumalle.Miksei pelaisi? On pelikelpoinen ja tuskin mitään isompaa jetlagiakaan varmaankaan on vaikka itärajalta Helsinkiin saapuisikin. Tuskin länsirannikon kautta matkustaa. Siinä on liikaa aikavyöhykkeitä välissä.
Ihan sen Lukon uutisen perusteella ajattelin noin, kun siinä mainittiin kotidebyytti Perjantaina, mutta kun nyt uudestaan katsoin niin siinähän sanotaan että on pelikelpoinen ja käytettävissä tarvittaessa jo huomenna. Saman uutisen mukaan Morand on tänään saapumassa tai varmaan jo saapunutkin Raumalle.Miksei pelaisi? On pelikelpoinen ja tuskin mitään isompaa jetlagiakaan varmaankaan on vaikka itärajalta Helsinkiin saapuisikin. Tuskin länsirannikon kautta matkustaa. Siinä on liikaa aikavyöhykkeitä välissä.
Ehdottomasti huomenna askiin. Kyykytti viime viikolla HIFK:ta Nordiksella. 1+1 ja jatkoajalla liidasi SaiPaa voittoon.Eiköhän Morand ole huomenna askissa, kun kerran pelikelpoinen on.
Molempien äidinkieli taitaa olla Ranska, joten mukava varmaan puhua välillä omalla kielellä englannin ja Rauman sijaan.Siellä se jo Sydvestissä aterioi Fontainen kanssa aiemmin illalla. En näe mitään syytä miksei pelaisi huomenna.
Sivuhuomio: Fontaine vaikuttaisi olevan aika innoissaan kaverin saapumisesta Raumalle (toki tämä huomio tehty pelkästään kahdesta somejulkaisusta), että eikös nyt Fonzyllekin se jatko kiverretä jookos.
DING DING DING!Burke-Krannila-Tieksola
Morand-Westerholm-Westerholm
Jandric-Mattila-Repo
Ikonen-Kainulainen-Nyman
Näkyy.Näkyykö muilla veikkauksella kokoonpanot? Itellä ei taaskaan.
Ylivoima-aikaa tulee silti. Ollut itseasiassa aika hyvä tuossa neliön keskellä ja saanut hyviä paikkoja Repolaisen syötöistä. Muutama tärkeä maalikin siitä. Ei mennyt kesän hurja punttitreeni hukkaan.Nyman hakee vauhtia nelosketjusta
Ylivoima-aikaa tulee silti. Ollut itseasiassa aika hyvä tuossa neliön keskellä ja saanut hyviä paikkoja Repolaisen syötöistä. Muutama tärkeä maalikin siitä. Ei mennyt kesän hurja punttitreeni hukkaan.
Sen verran tulen vieraisiin pöytiin huutelemaan, että kokoonpanot ei nykyään avaudu heti klo12 jos koittaa katsoa esim. tulosvedon kautta. Mobiilisovelluksessa erikseen "Kokoonpanot" osio ja sinne tulee heti tasan 12 näkyviin.Näkyykö muilla veikkauksella kokoonpanot? Itellä ei taaskaan.
Itse olisin laittanut Ylitalon Ikosen tilalle, mutta saattaa olla kyse myös ihan levosta.Muuten hyvä, Ylitalo sisään ja Nyman poppareille...