Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 884 083
  • 20 457

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Olipas komea torjuntayritys Lebeltä ja se sinetöi lähes täydellisen limbon.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Paska Kiviaho nollaa rankkarispesialisti Pontuksen. Kertoo kaiken tästä pelistä, joskus tähdet ei ole kohdillaan.
 

Haka Maori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaikeasti selitettävissä
Jos olisin hallin dj laittaisin juuri nyt sen ”kohta Lukon laatta vastustajan verkossa” soimaan repeatilla niin kauan että joku raahaisi minut helvettiin hallista.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Jos olisin hallin dj laittaisin juuri nyt sen ”kohta Lukon laatta vastustajan verkossa” soimaan repeatilla niin kauan että joku raahaisi minut helvettiin hallista.
Laatta kyllä lentää tuon esityksen vuoksi.

Tai korjataan, että tehottomuuden vuoksi.
 

Pupsi8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nojuu mutta edelleen marraskuu, niin onko annettu tosissaan reilua mahdollisuutta.
Okei eli sinun mielestä aina pitäisi vaan kehua, vaikka ei ole mitään mistä kehua.... paitsi ne tilastot jotka eivät näy kentälle. Toivottavasti olen tässäkin väärässä, mutta en yli 30 vuoden lukon seuraamisella näe mitään hyviä merkkejä kentällä
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Repo oli tänään niin pihalla, että oli virhe heittää rankkareille. Mikään ei onnistunut.
 

Arkkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kahden liigan heikoimman joukkueen numerollisesti tasainen vääntö.

On pitkä aika odottaa ensi syksyyn…

Järkyttävää suoritusta koko organisaatiolta että tähän tilaan päädytty
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Kiviaho on aivan pihalla. Sanoi että aluksi vähän purjeessa ja alkoi sitten kulkemaan. Ei SaiPalla kyllä kulkenut yhtään tänään.
 

Pupsi8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ai Repo oli ainut pihalla oleva tänäänkin, mulla taitaa olla todella huonot sinikeltaiset lasit päässä :(
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Repo oli tänään niin pihalla, että oli virhe heittää rankkareille. Mikään ei onnistunut.

Oli kyllä vaatustajakin huomioinut Revon erittäin hyvin. Ainakin ylivoimalla lähes jokainen onetimer blokattiin.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Okei eli sinun mielestä aina pitäisi vaan kehua, vaikka ei ole mitään mistä kehua.... paitsi ne tilastot jotka eivät näy kentälle. Toivottavasti olen tässäkin väärässä, mutta en yli 30 vuoden lukon seuraamisella näe mitään hyviä merkkejä kentällä
Ei pidä aina kehua eikä nytkään, mutta pitäis sen verran ymmärtää, että peli on osittain sattumaa. Nyt palaute on sitä sekunnista 1 alkaen, että veltot kyrvät siellä laskettelee umpipaskan Lämpsäyttäjän johdolla. Ihan sama miten hallitset peliä ja kuinka monta sataa kutia vedät. Ei se velttoilua ole enkä heitä kirvestä kaivoon vielä pelikirjankaan osalta.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Niinhän tämä oli kuin keskiviikon CHL-pelikin. Varsinaisen peliajan osalta meinaan. Sillä erotuksella vaan että silloin Lukko pelasi johtoasemassa ja oli ylivoimainen kenttätapahtumissa, nyt haettiin 58 minuuttia tasoitusta joka lopulta tulikin.

En tiedä sitten. Joillekin varmaan riittää se että Lukko hallitsee peliä ja maaliodottama on Lukolle selvästi mutta mulle se ei riitä. Ja se on yksin mun häpeäni se.

Mutta kyllä mä silti sanon että ei tämä hyvältä näytä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei ole Repo alkukauden vireessä. On vähän sellaisessa Janne Lahti -vireessä.
 

Fläppitaulu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, KOOVEE, Ilves
Olihan siellä vastassa sarjan kovin puolustus jolle tehty vähiten maaleja. Kaiken kruununa torjuntapörssin kuningas 75.93% tilastolla. Ei sinne niin vaan limppua leivota.

Varsinkin kun saadaan poikittaissyöttö etusektoriin otetaan se kiekko pääosin haltuun ja rauhotetaan tilanne suoran laukauksen sijaan. Sitten liu'utaan lähelle nollakulmaa josta sitten viisaampi yrittää sitä laukausta. Ei kymmenen kertaa riittänyt kun laskeskelin monestiko tätä nerokasta oivallusta toteutettiin. Jotain omaperäistähän täytyi keksiä koska vastassa oli tuon hurjan maalivahdin ja tiiviin puolustuksen yhdistelmät.

Ja ne laukaukset maalia kohti. Lukon maali taisi olla koko ottelun ainoa kova laukaus joukkueelta maalia kohti joka laukaistiin hyvästä sektorista. Loput oli sitten jotain lörppöjä ilman maskia maalivahtia päin. Pääosin laidat paukku, mutta hyvähän sieltäkin on kokeilla jos tulisi kenttämiehen erikoinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös