Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 898 222
  • 20 457

John Deere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , Vidilän työväenurheilijat VITU
Doors sanoin ` This is the end, beautiful friend´
Kiitos riitti
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tää jengi ja Lukkolaisuus on rakennettu pitämään kiekkoa - ei tekemään maalipaikkoja
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Tare prkl!!!
 

Pupsi8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mun mielestä aika samanlaista aikaa kun Peksin koronakaudella. Mistään ei mennyt sisään ja Peksiä oltiin porukalla kenkimässä ennen joulua. Sitten muuttui ääni kellossa.

Pidän Pekka Virtaa kovassa arvossa, kuten jokaisen tämän seuran kannattajan pitäisi. Ja Pekan sanomisissa oli vinha perä, kun puhui siitä, kuinka tärkeää olisi saada kannattajien puolesta se negatiivinen ilmapiiri pois. Ilman sitä Lukosta ei voi tulla suurseuraa, ja siihen on koko yhteisö syyllinen. Luulin että se loppui mestaruuden myötä, mutta vitut kahta hullumpana vaan.
Voin taas olla väärässä, mutta kyllä tämä palsta antoi Lämsälle mahdollisuuden ja tuen. Okei itse en ole koskaan pitänyt lämsää hyvänä valmentajan
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Tare palasi tasoittamaan. No toista huutaa vielä, sillä muuten ilta on täysi floppi.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Voin taas olla väärässä, mutta kyllä tämä palsta antoi Lämsälle mahdollisuuden ja tuen. Okei itse en ole koskaan pitänyt lämsää hyvänä valmentajan
Nojuu mutta edelleen marraskuu, niin onko annettu tosissaan reilua mahdollisuutta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös