Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 898 457
  • 20 457

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Paskin skenaario on se että lukko voittaa ja kaikki tuo haluttomuus voidaan "unohtaa" Itsellä on vähän ikävä erään iltalehden asiantuntijan LUKKOA. Parilla viimeisellä kaudella, tämmösetkin pelit klaarattin pelkällä rutiinilla.
Ei haluttomalla pelillä saada xG:tä neljän vertaa aikaiseksi.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Tulee kyllä elävästi mieleen se muinainen Lämsän Jokerit, joka hallitsi Lukkoa vastaan mielin määrin ja otti kuitenkin suhteellisen selvästi turpaansa puolivälierissä. No tuo Jokerit oli kaiketi tehokas sentään runkosarjassa.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Saa muuten Kalle alkaa aikas pian haalimaan uutta rosteria ensi kaudelle. Meinaan vaan, että kyllä tuosta jengistä nostaa kytkintä jokainen, jolla on edes jonkin verran järkeä päässä. Eli soppari loppumassa.
Ja saakin nostaa mun puolesta joka saatanan linttakinttu. Ei tosta tämän hetkisestä joukkueesta tule ikävä ketään, ei edes Repoa.

Yksi maali tietysti muuttaa tilanteen ja mä rakastan kaikkia.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Joskus se vaan on näin. Kyllä niitä maalejakin vielä tulee ja huomattavasti vähemmällä vaivalla. Vaikka olis viimeistelyssä löysyyttä tai muuta, niin normaalisti joku nyt edes menee joko tuurilla tai ilman. Nyt ei vaan käy edes tuuri yhtään.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Onneksi en ole Kallen saappaissa. Sen verran äkkinäinen ihminen olen, että viimeistään tämän toisen erän jälkeen käskisin Lämsän suksia vittuun ja olisin itse aitiossa pelin loppuun. Jostakin kumman syystä juuri nyt ei oikein vaikuta siltä, että Lämsä tulisi Lukossakaan voittamaan yhtään mitään.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Hmm näennäisellä hallinnalla ja vedoilla tietääkseni tuokin saadaan. Voin tietenkin olla väärässä. :/
Näennäisellä hallinnalla ei saada laukauksia. Hyvillä laukauksissa saa enemmän xG.

Lukko pelaa oikeasti tällä hetkellä saatanan hyvää jääkiekkoa.
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Olisikohan Aura Loungen kokeilla sitä kuuluisaa kärmeskeiton ohjetta? Vois meinaan kärrätä soppatykillisen Lukon pukuhuoneeseen.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Lukko on kyllä tänään onnettoman surkea. Hirveä esitys sarjan jumboa vastaan.
Mielestäni parempi kuin Ilveksellä noin objektiivisesti katsottuna. Toki jos ei näe muuta kuin maalit niin sitten. Ja juu, maalit ne merkkaa mutta kyllä nyt ollaan ihan vitun kaukana vaikka siitä viime kevään katastrofipelistä samaa seuraa vastaan. Vaikka se peli voitettiinkin.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos viet peliä joka kerta, mutta et tee niin oot mun mielestä urheiluseura, etkä jääkiekkojoukkue. En niinkään sano, että urheilullisuus olis huono, mutta peliälyiset tekee voittavat asiat
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Onks negailu uusi musta? Ihan pienellä tuurilla peli voisi olla jo 5-0. Mutta ei kun ranteita auki…
Tuntemattomassa sotilaassa joku taisi lausahtaa jotain siihen tyyliin, että ”Tuurihan on kahenlaista, sitä huonompaa ja parempaa.”
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Onks negailu uusi musta? Ihan pienellä tuurilla peli voisi olla jo 5-0. Mutta ei kun ranteita auki…
Mun mielestä aika samanlaista aikaa kun Peksin koronakaudella. Mistään ei mennyt sisään ja Peksiä oltiin porukalla kenkimässä ennen joulua. Sitten muuttui ääni kellossa.

Pidän Pekka Virtaa kovassa arvossa, kuten jokaisen tämän seuran kannattajan pitäisi. Ja Pekan sanomisissa oli vinha perä, kun puhui siitä, kuinka tärkeää olisi saada kannattajien puolesta se negatiivinen ilmapiiri pois. Ilman sitä Lukosta ei voi tulla suurseuraa, ja siihen on koko yhteisö syyllinen. Luulin että se loppui mestaruuden myötä, mutta vitut kahta hullumpana vaan.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Jos livehetkeä katsoo niin SaiPan veskarin torjuntaprosentti on parantunut 11%-yksikköä näiden kahden erän aikana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös