Ei haluttomalla pelillä saada xG:tä neljän vertaa aikaiseksi.Paskin skenaario on se että lukko voittaa ja kaikki tuo haluttomuus voidaan "unohtaa" Itsellä on vähän ikävä erään iltalehden asiantuntijan LUKKOA. Parilla viimeisellä kaudella, tämmösetkin pelit klaarattin pelkällä rutiinilla.
ennen tätä iltaa n. T% 75 ja Pk/a 6.5Onko tuolla Saipan veskarilla vielä nollapeliä Liigassa? Alkaa hissukseen haiskahtamaan että tänään voisi sellainen tulla.
Ja saakin nostaa mun puolesta joka saatanan linttakinttu. Ei tosta tämän hetkisestä joukkueesta tule ikävä ketään, ei edes Repoa.Saa muuten Kalle alkaa aikas pian haalimaan uutta rosteria ensi kaudelle. Meinaan vaan, että kyllä tuosta jengistä nostaa kytkintä jokainen, jolla on edes jonkin verran järkeä päässä. Eli soppari loppumassa.
Hmm näennäisellä hallinnalla ja vedoilla tietääkseni tuokin saadaan. Voin tietenkin olla väärässä. :/Ei haluttomalla pelillä saada xG:tä neljän vertaa aikaiseksi.
Ei hallinnalla saa kun 0xGHmm näennäisellä hallinnalla ja vedoilla tietääkseni tuokin saadaan. Voin tietenkin olla väärässä. :/
Näennäisellä hallinnalla ei saada laukauksia. Hyvillä laukauksissa saa enemmän xG.Hmm näennäisellä hallinnalla ja vedoilla tietääkseni tuokin saadaan. Voin tietenkin olla väärässä. :/
Eli olin varmaan väärässä :)Ei hallinnalla saa kun 0xG
Toivottavasti tämä peli kestää enää tuon 20 minuuttia. Loppuisi vaikka Lukon 2-1 voittoon.Jos tämä peli jatkuu viikon tai parin edelleen samanlaisena, niin todennäköisesti saadaan heittää romukoppaan Lukon johdon asettama tavoite 1.-4. sijoille. 14 lienee uskottavampi. Sorry negailu.
Mielestäni parempi kuin Ilveksellä noin objektiivisesti katsottuna. Toki jos ei näe muuta kuin maalit niin sitten. Ja juu, maalit ne merkkaa mutta kyllä nyt ollaan ihan vitun kaukana vaikka siitä viime kevään katastrofipelistä samaa seuraa vastaan. Vaikka se peli voitettiinkin.Lukko on kyllä tänään onnettoman surkea. Hirveä esitys sarjan jumboa vastaan.
Nostan hattua posista. Itse en ole nähnyt Lukolta tänään viittä maalipaikkaa.Onks negailu uusi musta? Ihan pienellä tuurilla peli voisi olla jo 5-0. Mutta ei kun ranteita auki…
Kattellaan sitten varmaan eri peliä. Mun mielestä jo pelkästään Revolla on ollut viisi maalipaikka.Nostan hattua posista. Itse en ole nähnyt Lukolta tänään viittä maalipaikkaa.
Tuntemattomassa sotilaassa joku taisi lausahtaa jotain siihen tyyliin, että ”Tuurihan on kahenlaista, sitä huonompaa ja parempaa.”Onks negailu uusi musta? Ihan pienellä tuurilla peli voisi olla jo 5-0. Mutta ei kun ranteita auki…
Mun mielestä aika samanlaista aikaa kun Peksin koronakaudella. Mistään ei mennyt sisään ja Peksiä oltiin porukalla kenkimässä ennen joulua. Sitten muuttui ääni kellossa.Onks negailu uusi musta? Ihan pienellä tuurilla peli voisi olla jo 5-0. Mutta ei kun ranteita auki…
Sunikin suti ohi siitä tyhjän maalin vierestä.