Uskon koska näin.Lukko upottaa KAIKKI rankkarit. Uskotteko kotona?
Lukolta kolme kolmesta?Viikko sitten helsingissä?
Eikös lukko silloin tehnyt kolme osumaa?Lukolta kolme kolmesta?
Katos tuo uudestaan. Tönäisi. Ei ottanut kiinni.Susikädellä otti kiinni. Mutta joo helppo jäähyhän se oli
Vai viidestä neljä?
No en mä tiedäEikös lukko silloin tehnyt kolme osumaa?
En minäkään :D. Mutta tarkistetaanNo en mä tiedä
No en mä jaks enää kattoo mut voi joo olla. Iha sama Lukko kuitenki voitti. Varmasti vaikutti se Kärppien lopun jäähyKatos tuo uudestaan. Tönäisi. Ei ottanut kiinni.
Koska viimeks tehty varsinaisella peliajalla 3 maalia maalivahdin taakse?Vittu koska viimeks? 3/3
Ei tehnyt, Jandric teki ainoan ja Gibi otti kaikki kiinni.No en mä tiedä
Kaksi hutia (Tieksola, Morand), yksi maali (Janrikki).En minäkään :D. Mutta tarkistetaan
Jandric oli ainoa joka Helsingissä teki vl. maalin.En minäkään :D. Mutta tarkistetaan
Kolme..
Joku voisi laskea, montako maalia Lukon hyökkääjät on tehneet CHL-putoamisen jälkeen, tyhjiin ei lasketa. Tätä pitää parantaa.
Tuukalla muutama tämmönen tänään, että ihan kuin vain yhtäkkiä leikkais tyhjää ja homma pysähtyy. No, sellaista sattuu, kyllä Tieksola teki tänäänkin paljon hyviä juttuja ja muutenkin ollut reippaalla jalalla viime ajat.Työt kun nyt pilaa jatkuvasti Lukon pelien seuraamisen niin tuli taas kuunneltua pelin loppu vain...Mutta nyt kun katsoin maalikoosteen niin mitä Tieksolalle tapahtuu tuossa kärppien 1-0 maalissa. Ihan kuin olisi pleikkarin ohjaimesta akku loppunu kun Tieksola saa kiekon hyökkäyssinisellä ja lähtee omaan päähän luistelemaan suoralla linjalla päin kärppäpelaajaa, josta menettää kiekon ja kärpät tekee maalin. Pakko olla jonkinnäköinen blackout...