Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 919 231
  • 20 457

Kaik o mänt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ketä siihen tilalle sitten? Senttereistä muutenkin pulaa niin lähetetään vielä varmuudeksi kaksi lisää pois? Nyt valoja päälle.

Edit Vaikka ei se Burke nyt taida sentterin paikkaa pelata mutta silti.
Kiitos fiksusta kommentista. Tuo oli minun mielipide. Voi olla että olen täysin yksin mielipiteeni kanssa Mattilasta ja Burkesta. Silti se on minun mielipide että lähtisin näitä kahta vaihtamaan
 

M.Hatchet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Aikakaudet on erilaisia. RD:n aikana kaikki pelasivat menestyneistä joukkueista niin. Lukko oli siihen aikaan Liigan paras erikoistilannejoukkue kaudesta toiseen myös.
Älä nyt selitä että Riston aikana kaikki muutkin joukkueet seisoivat keskialueella ja odottivat vastaiskun paikkaa tai ylivoimaa.
Tuus nyt Sauli selvittämään :-)
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Älä nyt selitä että Riston aikana kaikki muutkin joukkueet seisoivat keskialueella ja odottivat vastaiskun paikkaa tai ylivoimaa.
Tuus nyt Sauli selvittämään :-)

Meinaatko ettei Kärpät ja Tappara tehneet sitä? Sun kannattaa varmaan kattoo pelit uudestaan, jos muistissa bragaa noin pahasti
 

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Kiitos fiksusta kommentista. Tuo oli minun mielipide. Voi olla että olen täysin yksin mielipiteeni kanssa Mattilasta ja Burkesta. Silti se on minun mielipide että lähtisin näitä kahta vaihtamaan
Erilaisia mielipiteitä pitää olla, eihän täällä muuten keskustelua synny. Ei vain taida olla markkinoilla tällä hetkellä mitään eikä ketään johon vaihtaa.
Enkä minä nyt Mattilan suhteen vielä luovuttaisi.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei toi Nyman oo varmaan se vahvin jätkä maalin edessä, joka survoo maalit. Vaikken Savinaisesta tykkää, niin onhan se nyt ihan erilainen mies tuossa roolissa.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä tekivät ,silloin kun peli sitä vaati muttei koko ajan niinkuin Dufvan antikiekko .
Ja muuten Liigassa valmensi silloin muuan Pekka Virta myös.

Jota RD kyykytti siihen aikaan 6-0. Mutta sä pelkistät Lukon pelin siltä ajalta muutenkin täysin. Silloin Lukko tuli ekaan 10 sillain, että laidat tärisi ja vastustaja ei päässyt omista. Eikä ollut ylivoima. Koko kattila oli kuumana ja maali siitä usein tuli. Kaukana ollaan tuollaisesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös