Ihan ruvilla Lukon hyökkäysten rakentaminen. Päädyssä ja kulmissa ei voiteta kiekkoja, kuten pitäisi voittaa, jos träppi ohitetaan noin kuin nyt tehdään.
Toisin sanoen - tervetuloa SM-liigaan, useimmilta jengeiltä löytyy työkalupakista se trappi. Jotkut vetää enemmän, jotkut vähemmän.Lukko ei pääse nyt riistoihin, kuten HIFK:n mestispakkeja vastaan. Toinen matsi putkeen, jossa vastustaja vetää trappia.
Ehkä voisi koittaa muuta kuin päätykiekkoja.
Ilmankos alkaa olla vaikeaa jo kansainvälisestikin Suomella.Toisin sanoen - tervetuloa SM-liigaan, useimmilta jengeiltä löytyy työkalupakista se trappi. Jotkut vetää enemmän, jotkut vähemmän.
Lisäksi täytyy toteuttaa.Menee täysin vastustajan pelikirjan mukaan. Kiekkoa ei juuri saada sektoriin. Enemmän pitää haluta ja tahtoa.
Sun näkemys. Mun näkemys on toinen. Liigan Top-6 joukkueissa ei ole yhtään ”pujottelukeppiä”, vaikka se hassutteluna mukahauskalta kuulostaakin.Jos "hyvää liigatasoa" tarkoittaa kaudesta toiseen joukkueen huonoimpia tilastoja ja lähinnä vastustajan pujottelukeppinä toimimista niin sitten joo
Kyllä tähän nyt tarvittaisiin pykälä enemmän munaa hyökkäysalueella. Nyt ollaan vaan suorittamassa. Halua enemmän
Nää PAmerikassa pelanneet veskarit on usein aika hyviä mailalla.Gibson on kova poika avaamaan pitkillä syötöillä.
Ei ole mun näkemys vaan tilastofakta. Ei kertakaikkiaan mitään käyttöä.Sun näkemys. Mun näkemys on toinen. Liigan Top-6 joukkueissa ei ole yhtään ”pujottelukeppiä”, vaikka se hassutteluna mukahauskalta kuulostaakin.
Siitä luulisi saavan rangaistuksen.Repo näyttää sitä munaa maalin edessä.
Huomaa kyllä hyvällä tapaa kun on kentällä.Jandric näyttää luovan tyhjästä ainakin puolittaisen paikan per erä. Vastustajan päätyyn.