Olisin huomattavasti huolestuneempi Lukon pelistä kuin jostain dj:n soittamasta musiikista.Eipä sillä, etteikö tuota biisiä voisi hyvinkin soittaa, mutta minkä takia vedetään jotakin coveria, kun alkuperäinen on timanttia.
Olisin huomattavasti huolestuneempi Lukon pelistä kuin jostain dj:n soittamasta musiikista.Eipä sillä, etteikö tuota biisiä voisi hyvinkin soittaa, mutta minkä takia vedetään jotakin coveria, kun alkuperäinen on timanttia.
Just näin. Itse asiassa ollaan pelillisesti parempi joukkue mutta toi paska alku pilasi paljon. Yhtään maalia ei Gibsonin piikkiin. Tultiin viimeksikin kahden maalin takaa voittoon, eiköhän tulla tänäänkin.Ei tässä mikään hirveä hätä ole. Itseasiassa mielestäni Lukko on ollut parempi ja otin livestä 0-3 jälkeen. Jos vaan pakit heräis tähän otteluun, niin uskon vähintään jatkoaikaan.
Kyllä siellä kiekkoa heitetään päätyyn, missä taklaaminen ja puolustajien painostaminen yleensä tapahtuu.No ennen tuota 3 maalin rypälettä Lukko oli kiekossa koko ajan. Pitäskö sillon taklata
No itse en haluaisi kumpaakaan nähdä ensi kaudella Raumalla, mutta jos on pakko valita toinen niin valitsen AbtinJoku vertaili ensi kauden jengiin Abtia ja Piipposta.
Toinen näistä osaa pelata, toinen ainostaan länkyttää väsynyttä läppää.
Kyllä siellä kiekkoa heitetään päätyyn, missä taklaaminen ja puolustajien painostaminen yleensä tapahtuu.
Hidastuksesta kun vielä katseli niin Gibsonin poikittaisliuku menee kyllä aivan räpeltämiseksi. Vaikka Lasch otti kiekon haltuun nii vielä sai pistää tyhjään pörsään.Toisessa maalissa Gibson ylipelasi ja oli pahasti myöhässä. Muissa maaleissa ei ollut palaa.
Toivottavasti tästä saadaan nyt peli vielä. Aivan unessa koko jengi.
Tämä. Tällä pelillä ei voittoa tänään tule.Hidasta on peli, kun pelsut menee träppiin. Enemmän vauhtia omista ja kentän lävistäviä syöttöjä.
Oli kyllä koomisen näköinen poikittaisliike. Kolmannessakin hitaahkon näköinen, mutta ei silti Gibsonin piikkiin.Hidastuksesta kun vielä katseli niin Gibsonin poikittaisliuku menee kyllä aivan räpeltämiseksi
Hidastuksesta kun vielä katseli niin Gibsonin poikittaisliuku menee kyllä aivan räpeltämiseksi. Vaikka Lasch otti kiekon haltuun nii vielä sai pistää tyhjään pörsään.
On loukkaantunut, en kyllä tiedä mikä miehellä on.Onko Järvinen loukissa vai missä - olisi ollut
Isäntää ikävä omalla maalilla…
Mun Lukkoon mahtuvat molemmat ensi kaudellakin. Mikäli ei selkeää upgradea ole saatavilla. Hyvää liigatasoa roolissaan kuitenkin molemmat.No itse en haluaisi kumpaakaan nähdä ensi kaudella Raumalla, mutta jos on pakko valita toinen niin valitsen Abtin
Siinä otti Gibi tärkeän kun Brook mailattomana maalin edessä. Miksei kukaan anna mailaa tai tule tilalle?
Jos "hyvää liigatasoa" tarkoittaa kaudesta toiseen joukkueen huonoimpia tilastoja ja lähinnä vastustajan pujottelukeppinä toimimista niin sitten jooHyvää liigatasoa roolissaan kuitenkin molemmat.