Keisari tulee viimeiseen erään ja tekee itse.Seuraava maali sitten Piipposen nimiin ja viimeisen tyhjiin heittää Lämsä itse?
Keisari tulee viimeiseen erään ja tekee itse.Seuraava maali sitten Piipposen nimiin ja viimeisen tyhjiin heittää Lämsä itse?
Jännästi täällä taas kuitenkin puhutaan Nurmesta vaikkei yhtään ole päässyt ihon alle. Juu poistun omalle hiekkalaatikolle.On hyvä muistaa nyt kuitenkin turkulaisten meille kertomat tosiasiat: Nurmi on päässyt erittäin pahasti meidän ihon alle.
Onhan hän kuitenkin kerännyt tämän kauden keskinäisissä hurjat kaksi käytöskakkosta ja tällä tavoin tehnyt merkittävää vahinkoa Lukkoa vastaan.
Jos ei ihan mallia Viking Line ole jäällä, niin menisi kyllä ykkössentteristä joukkueessa peliälyn puolesta vaikka heti.Keisari tulee viimeiseen erään ja tekee itse.
Seuraava maali sitten Piipposen nimiin ja viimeisen tyhjiin heittää Lämsä itse?
Hymähdin..Keisari tulee viimeiseen erään ja tekee itse.
Älä tuu kurkkii!Jännästi täällä taas kuitenkin puhutaan Nurmesta vaikkei yhtään ole päässyt ihon alle. Juu poistun omalle hiekkalaatikolle.
Onhan se kuitenkin Tepsin johtava ja nimekkäin pelaaja, ja siksi syytä huomioida. En kyllä itse pidä Nurmea mitenkään erityisen vaarallisena Lukkoa vastaan, toisin kuin esimerkiksi Petteri Puhakkaa ja Kristian Kuuselaa joilla tuntuu/tuntui olevan joku magneetti Lukon maalin perukoille.Jännästi täällä taas kuitenkin puhutaan Nurmesta vaikkei yhtään ole päässyt ihon alle. Juu poistun omalle hiekkalaatikolle.
Jännästi täällä taas kuitenkin puhutaan Nurmesta vaikkei yhtään ole päässyt ihon alle. Juu poistun omalle hiekkalaatikolle.
Karma is a bitch.Ikosta ei ois koskaan pitänyt hankkiakaan. Jäähyherkkä keila.
MestishomoJännästi täällä taas kuitenkin puhutaan Nurmesta vaikkei yhtään ole päässyt ihon alle. Juu poistun omalle hiekkalaatikolle.
Poitsu osaisi pelatakin, mutta Lukkoa vastaan usein menee pupu pöksyyn ja sitten alkaa pelin sijasta käymään suu.Jännästi täällä taas kuitenkin puhutaan Nurmesta vaikkei yhtään ole päässyt ihon alle. Juu poistun omalle hiekkalaatikolle.