On kyllä Tepsikin surullinen joukkue tämän kauden Liigassa.
Kauas on tultu kultalehväistä.
Toki olen tätä mieltä, vaikka kääntäisivät pelin ja voittaisivatkin.Ei nyt viel kannata henkseleit paukutella edes tuohon suuntaan. Mä uskon, et täs voi vielä käydä todella surullisesti
Ainakin fyysisyyttä löytyy. Ja napsut saatu kohdille.Joko nyt olisi joukkue tarpeeksi vittuuntunut ja homma lähtisi taas oikealle uralle?
Ei taida olla sukua keskenään.Pelaakohan Lukko legenda Tommi Valin poika peliä loppuun asti?
Yleensä noi on esillä EP:ssä. Valilla ei ole mainintaa. Voi olla että eivät ole vain laittaneet syystä tai toisesta.Onnon
Yleensä noi on esillä EP:ssä. Valilla ei ole mainintaa. Voi olla että eivät ole vain laittaneet syystä tai toisesta.
Oon kans huomannut, että etenkin suomalaisilla ei noita ole lisätty, jos kyseessä ei ole jonkinlainen isompi stara.Yleensä noi on esillä EP:ssä. Valilla ei ole mainintaa. Voi olla että eivät ole vain laittaneet syystä tai toisesta.
Seuraava maali sitten Piipposen nimiin ja viimeisen tyhjiin heittää Lämsä itse?Jaha, haukutut tekee tänää maaleja. Mieluummin näin.