MarKo Virtanen saa edelleen Lukolta palkkaa eli voitaisiin teknisesti tuoda takaisin.Marco
MarKo Virtanen saa edelleen Lukolta palkkaa eli voitaisiin teknisesti tuoda takaisin.Marco
Ketä tilalle?Ei kahta sanaa: Lämsä.
Tämä on varmaan fakta sinulle. Minulle ei ole. Onko se siinä tapauksessa fakta ollenkaan? Ehkä kuitenkin lopulta vaan yhden pettyneen kirjoittajan mielipide.Se vaan on ihan fakta, että Lukko on täys vitsi tällä hetkellä.
Miten Lämsä olisi voinut torjua tuon Ässien 2-1 maalin?Ei kahta sanaa: Lämsä.
Älä ota niin tosissaan. Juo vaikka pari paukkua kyllä se siitä lähtee.Samat sanat. Kyllä ikinä on hyvää. Nyt ei ole näkynyt pariin kuukauteen Lukon otteissa mitään hyvää. Mahtuu siihen pari kivaa voittoa Ässistä.
Siis mikä myytti? Tämähän on ihan omistajaportaalta tullut viesti, minkälainen me halutaan olla.Tuo suurseurakysymys on meidän kannattajien ihan itsensä luoma myytti.
Joo ei viitsitä, mutta kun ei viitsisi myöskään katsoa sitä monen vuoden tarpomista, mitä on ollut oman aktiivikannattajan aikana varmaan sellaiset 80% ajasta.Ei nyt viitsitä palata siihen takavuosien tempoiluun. Vaikka miten tämä hetki vituttaisi.
Ketä tilalle?
Valitettavasti ekan erän hyvän esityksen jälkeen pelin taso laski kuin lehmän häntä. En nyt tiedä olisiko voittoa ansainnut. Jatkoille olis pitänyt päästä.No väitinkö että on ollut timanttista suorittamista ja näillä otteilla mitalipeleissä? Siinä välissä on vaan aika paljon muutakin kuin että ollaan joko timanttisia tai täysi vitsi. No, tämä on juuri tätä lelujen nurkkaan heittämistä mitä täällä tykätään tehdä.
Edelleen, Lukko olisi peliesitysten perusteella ansainnut voittaa tänään.
Newsflash: ei lähde kumpikaan.Ison kriisipalaverin paikka. Lämsä vai Keisari, kumpi lähtee hiuksista vittuun?
Lukko on Liigan suurin vitsi. Kolmen miljoonan budjetti.
Jep, tällä kenttäpelillä on Ässät usein voitettu. Tänäänkin olisi 1 tai 2 pistettä tullut ilman Harveyn lahjaa.Pelillisesti nostettiin tasoa. Olisi ihan hyvin voinut kääntyä Lukonkin voittoon, ihan oli tarpeeksi paikkoja tehdä enemmän maaleja kuin vain tuo yksi.
Isoin ero oli veskaripelissä.
Miten Lämsä olisi voinut torjua tuon Ässien 2-1 maalin?
Kai tajuat, että ei se toimi niin että me vaan palkataan joku vapaana oleva. Ihmisillä on vapaa tahto ja jos Virta ei itse halua Raumalle tulla niin ei me häntä tänne vaan saada.Pekka Virta on vapaana.
Kai tajuat, että ei se toimi niin että me vaan palkataan joku vapaana oleva. Ihmisillä on vapaa tahto ja jos Virta ei itse halua Raumalle tulla niin ei me häntä tänne vaan saada.
Vielä(kään) ei pistetilanne ole sellainen, että valmentajan vaihdosta tarvisi miettiä.En nyt ole erityisesti katsonut ketä on vapaina. Mutta sellaista vaihtoehtoa toivoisin, että jatkaisi tietty ensi kaudellakin. Mutta esimerkiksi Pekka Virta on vapaana.
Huomasit kai, että ylivoimamiehistöt on uusittu? Ja sen, että ne toimivat ns. vitusti paremmin. Nyt saadaan kiekko vauhdilla alueelle ja kiekko rauhoittumaan. Lisäksi kätisyydet paremmin kunnossa. Nämä kentälliset jatkoon.Miten monta matsia vielä hakataan päätä seinään samoilla yv kuvioilla sekä kentillä ja käytetään suurin osa hyökkäysalue ajasta laitoitejen välillä syöttelyyn päätylaitaa pitkin.
Mitä halutaan olla on ihan toinen asia kuin se mitä tällä hetkellä ollaan. Itsekin haluaisin olla miljonääri mutta just nyt on pari muuttujaa liikaa.Siis mikä myytti? Tämähän on ihan omistajaportaalta tullut viesti, minkälainen me halutaan olla.
Jos kokeiltaisiin vuorostaan Marceloa?Mistä sulla nyt sellainen käsitys tulis, että en tajuaisi??? Heitin yhden nimen vaan. Melkein kuka tahansa olisi parempi kuin Tomchelo.
Taisi olla päinvastoin, ässien todelliset maalipaikat väheni ja kiekonhallinta ja maaliodottama kääntyivät selvemmin Lukolle, huolimatta Kovan perseilyistä.Valitettavasti ekan erän hyvän esityksen jälkeen pelin taso laski kuin lehmän häntä. En nyt tiedä olisiko voittoa ansainnut. Jatkoille olis pitänyt päästä.
Marcelinho tai Virtacenho? Ei hyvää päivää.Mistä sulla nyt sellainen käsitys tulis, että en tajuaisi??? Heitin yhden nimen vaan. Melkein kuka tahansa olisi parempi kuin Tomchelo.
Vielä(kään) ei pistetilanne ole sellainen, että valmentajan vaihdosta tarvisi miettiä.
Pelin taso nyt on luokkaa oksennus ja 12 peliä vedetty pinnan per peli.
Vahinko, että Caesarin johdolla ollaan aiemmilla ratkaisuilla käytännössä tilanteessa, jossa on hyvin vaikea alkaa valmentajaa kenkimään.
Jollei haluta kokonaan palata vitsiksi.
Joo ja siellä on alla jo yksi vitsi Virtasen muodossa.Mua vituttaa lähinnä sekin, että miksi Lukon hallitus päättää valmentajan. Toki Kalle ainakin puheiden mukaan antoi vaihtoehdot, mutta itse toivoisin Kallen tekevän myös sen valinnan lopulta.
Isoin vitsi tässä oli Lämsän palkkkaaminen. Potkut olisi vain odotettu lopputulos.
Lopeta jo.Jos kokeiltaisiin vuorostaan Marceloa?
Tomi voisi olla loppuvuoden himassa.
Tai mitä jos alkaisivat jumpata yhdessä?
Westerlundin kuuluisa musta käsi? Eiköhän se ollut ihan Kallen päätös .Mua vituttaa lähinnä sekin, että miksi Lukon hallitus päättää valmentajan. Toki Kalle ainakin puheiden mukaan antoi vaihtoehdot, mutta itse toivoisin Kallen tekevän myös sen valinnan lopulta.
Isoin vitsi tässä oli Lämsän palkkkaaminen. Potkut olisi vain odotettu lopputulos.