Se on just näin. Pelillisesti Lukko olisi ansainnut viimeisestä 4 pelistä varmaan 6-7 pistettä enemmän mitä saatiin. Käsittämättömän pitkä huonon tuurin pätkä. En muista koskaan nähneeni vastaavaa.Näitä sattuu. Ei voi mitään.
Se on just näin. Pelillisesti Lukko olisi ansainnut viimeisestä 4 pelistä varmaan 6-7 pistettä enemmän mitä saatiin. Käsittämättömän pitkä huonon tuurin pätkä. En muista koskaan nähneeni vastaavaa.Näitä sattuu. Ei voi mitään.
Tulokset voi katsoa sarjataulukosta ja vaikka ihan katsomalla pelejä. Kolmen miljoonan nippu.Tää tiivistää jotenkin hyvin tän Lukko-osion. Faktat on faktoja ja kiukuttelu kiukuttelua. Tuo lause on kiukuttelua eikä mitään faktaa.
Koko viesti kuin omasta kynästä. Onneksi huomenna uusi sauma kääntää kurssi.Ei sillai edes vituta, lähinnä harmittaa Harveyn ja joukkueen puolesta.
Lukko oli tänään taas ihan hyvä, mutta voittaa olisi pitänyt ehdottomasti tällä pelin hallinnalla ja paikoilla.
Huimasti parempi esitys kuin keskiviikkona.
Aika erikoisena pidän myös muutaman nimimerkin meininkiä palstalla. @Sinkilä nyt varsinkin. Kukin tyylillään.
Wow! Viimeksi taisin noin 20v sitten kuulla jonkun F-juniorin huutavan noin.Opetelkaa pelaa.
Niin olisi. Itse katsoin että Harvey odotti Vanhatalon lerppua, eikä reagoinut - syystä tai toisesta - ajoissa siihen, että lentorata muuttui. Mutta kyllä, tuollaiset eivät saa mennä.Tuossa olisi pitänyt tulla vastaan ja peittää pomppu. Turhaan jäi maalille odottamaan perhoseen.
Kylläpä minä nyt vakuutuin, että kiukuttelusi olikin faktaa! Peliä minä nimenomaan katsoin, en lopputuloksia.Tulokset voi katsoa sarjataulukosta ja vaikka ihan katsomalla pelejä. Kolmen miljoonan nippu.
Ekasta lainauksesta olen osittain samaa mieltä. Eri mieltä siinä että en usko valmentajan vaihdon tuovan mitään pelastusta.Avaan ihan mielelläni. Organisaatiomuutokset = valmentajan vaihto. Ei Lukon pelissä ole mitään päätä eikä häntää, syyskuun jälkeen ollut aivan täyttä skeidaa. Odotin vaikeaa alkukautta, mutta se että ollaan nippa nappa kymmenes, kun kaudesta on pelattu vajaa puolet on silti aivan helvetisti huonommin mitä uskalsin edes pelätä. Ei Lukollakaan niin huono rosteri ole, että sillä pitäisi olla noilla sijoilla.
Siellä on kyllä kentällä kaksi surkeaa joukkuetta, sillä erotuksella että toinen on reilusti yli puoli miljoonaa kalliimpi ja nimekkäämpi.
Voidaan lopettaa kaikki puheet suurseurasta, jos tekeminen on tätä luokkaa. Eikä sen puoleen saa kyllä Kallekaan puhtaita papereita, taaskaan.
Sää olet ihan helvetin raskas jätkä, ikinä mitään hyvää missään ja hanakasti muita jeesuksena tuomitsemassa. No vissiin Luvia niin mitä voit odottaa.Voin sanoa sinusta ihan samaa. Muuta annettavaa ei ole kuin arvostella ja vittuilla toisille kirjoittajille.
Se vaan on ihan fakta, että Lukko on täys vitsi tällä hetkellä. Sun mukapositiivisuus ei sitä muuta.
Oliko timanttista suorittamista ja noilla otteilla ollaan siellä mitalipeleissä? Tai onko ollut hyvää ja kivaa peliä viimeiset 2 kuukautta? Pelkän huonon tuurin piikkiin ei näitä tuloksia saa laitettua.Kylläpä minä nyt vakuutuin, että kiukuttelusi olikin faktaa! Peliä minä nimenomaan katsoin, en lopputuloksia.
Samat sanat. Kyllä ikinä on hyvää. Nyt ei ole näkynyt pariin kuukauteen Lukon otteissa mitään hyvää. Mahtuu siihen pari kivaa voittoa Ässistä.Sää olet ihan helvetin raskas jätkä, ikinä mitään hyvää missään ja hanakasti muita jeesuksena tuomitsemassa. No vissiin Luvia niin mitä voit odottaa.
Ehkä kaikki, paitsi ne ketkä on jo kaljuja. Harmi että kiekkotietäjä Marco (TM tietty porukka) meni jo.Ison kriisipalaverin paikka. Lämsä vai Keisari, kumpi lähtee hiuksista vittuun?
Lukko on Liigan suurin vitsi. Kolmen miljoonan budjetti.
Ison kriisipalaverin paikka. Lämsä vai Keisari, kumpi lähtee hiuksista vittuun?
Lukko on Liigan suurin vitsi. Kolmen miljoonan budjetti.
No väitinkö että on ollut timanttista suorittamista ja näillä otteilla mitalipeleissä? Siinä välissä on vaan aika paljon muutakin kuin että ollaan joko timanttisia tai täysi vitsi. No, tämä on juuri tätä lelujen nurkkaan heittämistä mitä täällä tykätään tehdä.Oliko timanttista suorittamista ja noilla otteilla ollaan siellä mitalipeleissä? Tai onko ollut hyvää ja kivaa peliä viimeiset 2 kuukautta? Pelkän huonon tuurin piikkiin ei näitä tuloksia saa laitettua.