Siitä se sitten pyörähti käytiin. Ja kun kotiin lähti, oli pimeää. Uskottava se on, että ne huonoimmat vuodenajat ovat käsillä. Onneksi on Äijänsuo, johon pääsee karkuun pimeää arkea. Vielä ei jaksa masentua tuloksista. Mun mielestä peli oli ihan potentiaalista tuloksen tekoon. Kiekolla tultiin alueelle ja alueella pysyttiin kiekossa. Viimeiset syötöt vain polttivat tai laukaukset lähtivät haltuunoton kautta. Miksei lauota enemmän suoraan syötöstä? Ehkä niillä syötöillä on oma osansa asiaan.
Suoralta linjalta katselin ja mun mielestä se Krannilan(?) laukaus oli maalissa. Tosin vasemmasta silmäs on näkö heikentynyt. Onneksi oli kuitenkin oikea silmä samaan aikaan auki, niin uskallan mielipiteeni julkaista. Hiljaa mielessäni mietin, miksei videolta tuota katsottu? Eipä sen puoleen Lukon pelaajatkaan tilannetta pahemmin protestoineet. Noh, näkökontrolli odottelee ensi kuussa.
Pelaajatasolle jos mennään, niin Prongeria en kentällä nähnyt. Eipä sen puoleen ollut Kainulaisenkaan päivä. Ja vaikka kuinka Stenqvistin pelille olen syttynyt, tänään oli kyllä liian verkkainen. Maalilla oli Hasek Rousson-maskin takana piilossa.
Jos Lukko saa ajoituksia hiottua ja kiekon tottelemaan, en ole huolissani pelin rakenteesta. Se kuuluisa matka on vasta alussa. Toki mieluumminhan sitä voittaisi, mutta kyllä mä yöni nukuttua saan.
Toivottavasti se asvalttityömaan liikenteenohjaaja ei ollut Lukko-fani. Sen verran hiilenä kävi autoilijoille kiroillessaan jo ennen matsin alkua, että lopputuloksen kuultuaan siinä taloudessa ei yöllä nukuttaisi.