Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 400 247
  • 6 758

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Miten tää selostaja on saanut töitä Maikkarilta? Aivan helvetin raskas yksilö. Pakko olla joku toimitusjohtajan serkunpoika.
Mua enemmän ärsyttää, että yrittää esittää neutraalia selostajaa, vaikka etelänavalle asti kuulee että on Kokkolan miehiä. Ensimmäisessä erässä kuulosti ajoittain jopa vähän aneemiselta Jokereiden painostusjakson aikana, mutta nyt puskee housuun touhutippaa jatkuvalla syötöllä.
 

Rutinoff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet.
Miten tää selostaja on saanut töitä Maikkarilta? Aivan helvetin raskas yksilö. Pakko olla joku toimitusjohtajan serkunpoika.
Nää on näitä maakuntaselostajia. Aiempina vuosina ollut mestiksessä enemmän sääntö kuin poikkeus että selostajat vetää kotiinpäin ja nyt tällä turvenuijalla meinaa palkeet revetä ja on napit tiukalla kun joutuu himmailemaan. Ihan ymmärrettävää sinänsä, iso muutos männävuosiin.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Vittu menkää niihin irtokiekkoihin. Missä tappamisen meininki??
 

NuoriKundi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit / Toronto Maple Leafs
Piti mennä lukemaan sääntökirjaa et mitä siellä sanotaan.

Sääntökirjan mukaan maali hylätään jos kiekko kimpoaa tuomarista SUORAAN maaliin.

Ehdotan tästä inspiroituneena kiekon laukomista snadisti maalin ohi suoraan tuomaria päähän ja sitten kiekko reboundina tyhjiin.

Saa toteuttaa.
 

Ektar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Boston Bruins
Kyllä on rima alhaalla, jos tämä on ihan ok suoritus.
no minusta ihan ok ei ole kovin ylhäällä listassa kun kuvailee suorituksia. Jos pomput menis toisinpäin nii vois olla 1-0 meille tai 1-1.
 

Museisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Makuasioita, mutta itse kyllä tykkään tästä selostajasta. Elää hyvin kummankin joukkueen mukana ja todennut nytkin moneen kertaan, että Jokerit hallitsee pelitapahtumia. Omasta mielestä Jokerit ei edes niin vahva ole ollut kuin selostaja antaa ymmärtää. Paha mieli tässä toki alkaa nousemaan itse kullakin, mutta ei sitä nyt selostajaan jaksa purkaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös