Kiekkomiäs
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit, Florida Panthers
Ei sille voi mitään, jos kaverit on kun pullasorsia
Joku voisi sanoa, että tuomarin pitää sijoittua niin ettei katko rännejä, mutta mitäs pienistä.Ei, vaan jokeripelaaja purki suoraan tuomaria päin.
Kyllä on rima alhaalla, jos tämä on ihan ok suoritus.No ihan ok suoritus tähän sarjaan, mutta Hermes tehnyt yhden rankkarista ja kaksi kertaa tuomari ollut kiekon tiellä niin, että Hermes saanut avopaikan ja tehnyt
Mua enemmän ärsyttää, että yrittää esittää neutraalia selostajaa, vaikka etelänavalle asti kuulee että on Kokkolan miehiä. Ensimmäisessä erässä kuulosti ajoittain jopa vähän aneemiselta Jokereiden painostusjakson aikana, mutta nyt puskee housuun touhutippaa jatkuvalla syötöllä.Miten tää selostaja on saanut töitä Maikkarilta? Aivan helvetin raskas yksilö. Pakko olla joku toimitusjohtajan serkunpoika.
Nää on näitä maakuntaselostajia. Aiempina vuosina ollut mestiksessä enemmän sääntö kuin poikkeus että selostajat vetää kotiinpäin ja nyt tällä turvenuijalla meinaa palkeet revetä ja on napit tiukalla kun joutuu himmailemaan. Ihan ymmärrettävää sinänsä, iso muutos männävuosiin.Miten tää selostaja on saanut töitä Maikkarilta? Aivan helvetin raskas yksilö. Pakko olla joku toimitusjohtajan serkunpoika.
"Ai että".3-0 maalin jälkeen ei Jokereilla yhtään maalipaikkaa.
3-0 maalin jälkeen ei Jokereilla yhtään maalipaikkaa.
Minä.Vieläkö joku odottaa että tässä voitaia tehdä neljä maalia?
no minusta ihan ok ei ole kovin ylhäällä listassa kun kuvailee suorituksia. Jos pomput menis toisinpäin nii vois olla 1-0 meille tai 1-1.Kyllä on rima alhaalla, jos tämä on ihan ok suoritus.
Tero.Vieläkö joku odottaa että tässä voitaia tehdä neljä maalia?
Ikuinen optimismi on joskus ihan hyvä asia, ei kaikki vastoinkäymiset satu niin paljoa.Minä.
Minä odotan. Kaikki on mahdollista vielä.Vieläkö joku odottaa että tässä voitaia tehdä neljä maalia?