Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 399 857
  • 6 758

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Tyhjä olo.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mitä ihmettä siellä tapahtuu? Olen duunissa, joten en kerkeä seuraamaan.
 

jokerit67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aika klassikko - jos et tee, niin kaveri tekee. Jokerit on osoittanut tehokkuutta tasan kerran tässä sarjassa, joten odotukset comebackin osalta on aika ohuet.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Ai se tuomari katkaisi sen 2-0 maalia edeltäneen ränninkin ja näin 0+2. Voi vittu.
 

Sukee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tästä sais nyt alkaa nousu. Jokerit YV ja toivon Kalajanniskalle onnistumista.
 

Eelie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK, S.S Lazio
Siis tämä sama tuomari on aiheuttanut kaksi maalia Hermekselle!? Eihän tuo voi olla mahdollista? Miksi tuosta ei vihelletä peliä poikki, jos tuomarista kimmonneesta kiekosta syntyy maalipaikka?
Mä en ymmärrä miksei näitä vihelletä heti pois. Fudiksessa ainakin hyvällä prossalla vihelletään pois, jos osuu tuomaarin.
 

NinetyTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei tässä sarjassa olla sitä tuuria kyllä ansaittu, mutta voi helvetti, antakaa kiekkojumalat nyt edes yksi pomppu millä saisi jotain jännitystä kolmanteen.
 

Ektar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Boston Bruins
Mitä ihmettä siellä tapahtuu? Olen duunissa, joten en kerkeä seuraamaan.
No ihan ok suoritus tähän sarjaan, mutta Hermes tehnyt yhden rankkarista ja kaksi kertaa tuomari ollut kiekon tiellä niin, että Hermes saanut avopaikan ja tehnyt
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tänään tuo 3-0 johto on kenttätapahtumiin nähden melko uskomaton. Suht kurjaa tällaiseen matsiin. Kolmannen maalin osalta pakko kyllä ihmetellä eikö ole jotain sääntöä, jonka perusteella hylätä noin suoraan tuomarista aiheutunutta maalia.
 

AC/DC MAN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United
No just . Tuomari pysäyttää purkukiekon ja se tulee suoraan Hermes pelaajalle, syöttö maalin eteen ja 3-0. Voi helvetti!!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös