Kerava koettu. Hiki haisi katsomon alariveille asti, mökä oli kova, topparotsia ei tarvinnut riisua ja lihapiirakkaa sai erätauolla - eli kokemuksena aivan 5/5. Peli itsessään oli aikamoista sekoilua ja taas voitettiin lähinnä muutaman yksilön osaamisen ansiosta. Hermeksen trappia vastaan ei aseita löydetty, oma puolustus on aivan reikäjuustoa ja pelin ratkaisuhetkillä oltiin jälleen todella kurittomia - suoranainen ihme, ettei vastustaja painanut viidettä byyriä päästessään lopussa pelaamaan 4 minsaa ylivoimaa melkein putkeen.
En ole vielä tähän asti hypännyt mukaan Määtän dissaajiin, joskaan en ole Teroa täällä puolustellutkaan, vaan olen yrittänyt pysyä sivussa koko aiheesta. Nyt alan kuitenkin kallistua sille kannalle, ettei Määtällä riitä pala narrilauman johtoon. Mä en ole mikään suuri taktiikkaniilo, varsinkaan tämän lajin kanssa, vaan oma lätkän (=Jokerien) seuraaminen on enemmän tunteella elämistä, tiettyjen pelaajien diggailua, voittojen tuulettelua, tappioiden kiroamista, kaverien näkemistä hallilla, jne. Mutta munkin silmään Jokerien peli on todella sekavaa ja linjatonta ja on ollut sitä koko kauden. Joulutaukoon asti ajattelin, että nuori jengi ja ties mitä, mutta nyt mennään tammikuun puolta väliä, eikä joukkuepelaamisessa ole tapahtunut syyskuun jälkeen mitään muutosta. Oli syy siihen mikä tahansa, enkä lähde syitä arvuuttelemaan, niin päävalmentajanhan siitä täytyy vastuu kantaa.
Tasaisen tiukasti puurtavan Lindin lisäksi omaan silmään päivän parhaat pelaajat tänään paljon ja aiheesta parjatut Karvinen ja Häkkilä. Varsinkin jälkimmäinen ilman isoa ja erittäin tärkeää jatkoaikamaaliakin mun mielestä kiekollisena ja ylöspäin tänään todella aktiivinen ja terävä. Yyveellä viivassa kyllä aikamoista spaghettia Hanneksen kädet, se täytyy todeta.