massaonvoimaa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Pelillisesti hyvä erä. Lembergin tyhmä virhe ja tehottomuus vaivana.
Ok 20-minuuttinen riitti tällä kertaa.Upeaa peliä. Valmentaminen on prosessi vai miten se meni?
Tälle voi antaa aikaa niin paljon kuin kukakin haluaa, mutta Teron kanssa sama laulu jatkuu tasan niin kauan kun Tero mukana on.Upeaa peliä. Valmentaminen on prosessi vai miten se meni?
Molemmissa KiVan maaleissa ollut aika ihmeellistä sijoittumista puolustuksessa. Tuolla "takatolpan puolella" ei yhtään Jokeripelaajaa, ja toisessa maalissa siellä oli peräti kaksi KiVan pelaajaa täysin vapaana. Tuosta tekee mikä jengi tahansa helposti maalin poikittaissyötöllä + one-timerilla. Valoja päälle!
Itse olen kyllä pitänyt tästä. Kuulostaa, että aidosti nauttii hommasta ja Eteläpäädyn meiningeistä. Kuulostaa muuten ihan Pekka Lehtiseltä.Mistähän tämä selostaja on kaivettu. Kaveri kuulostaa siltä kuin olisi ensimmäistä kertaa isolla kirkolla selostamassa peliä. Ei meinaa housuissaan pysyä, kun kaikki on niin mahtavaa.
Ihmeellinen tapaus tämä. Ei kovin hyvä selostaja, mutta tykkään jostain syystä kovastikin. Nauttii selkeästi tunnelmasta ja pelistä kuten yllä sanottiinkin jo.Mistähän tämä selostaja on kaivettu. Kaveri kuulostaa siltä kuin olisi ensimmäistä kertaa isolla kirkolla selostamassa peliä. Ei meinaa housuissaan pysyä, kun kaikki on niin mahtavaa.
Helppohan noista Forslundin syötöistä on puttailla sisään ;)Jatkakaa vaan Lembergin haukkumista ;)
On useamman vuoden selostanut Mestiksessä. Yleensä selostaa Hermeksen kotipelit. Yli innokkuus ei ole pelkästään tämän pelin teema vaan jokaisessa kuulemassani pelissä vastaavaa olen kuullut.Mistähän tämä selostaja on kaivettu. Kaveri kuulostaa siltä kuin olisi ensimmäistä kertaa isolla kirkolla selostamassa peliä. Ei meinaa housuissaan pysyä, kun kaikki on niin mahtavaa.
Saa kyllä todella paljon anteeksi sillä että osuu maaliin. Tuossa Forslundin vieressä toki pitääkin osua.Jatkakaa vaan Lembergin haukkumista ;)