Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 405 799
  • 6 763

Swindon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En edes lukenut kommentteja mitä tästä illasta on laitettu. Lopetan kommentoinnin tänne NYT!! Helsingin Jokerit häviää Iisalmelle 5-0, otteluvoitot 4-0 runkosarjassa. Olen käynyt 20 peliä katsomassa paikanpäällä, ja vielä on muutamaan liput jo ostettu - ne käydään luonnollisesti katsomassa.

Muuten saa Jokerit mun puolesta haistaa vitun! Ihan suoraan sanottuna. En tuhlaa enää rahojani tähän kuraan.

Hoitakaa homma. Jos sille tuntuu.

Kiitos hyvistä keskusteluista kaikille!

Glory huntterit onkin ärsyttävää sakkia.
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pakko tulla jotain muutoksia. Mutta voiko fanit vaikuttaa siihen, että esimerkiksi valmentaja vaihtuu? Jokereissa on aika hyvin kuultu faneja. Esimerkkinä punainen tähti hävisi vieraspaidoista kun fanit reagoi.
Olisiko fanien aika näyttää suoraan mitä mieltä ovat tämän hetkisestä tilanteesta?
Itse omistan pienellä summalla osakkeen Jokerifanien kautta ja ilmaisen osaomistajana tyytymättömyyden Jokereiden valmennuksen suuntaan. Jos Jokereiden tavoite on olla tämän kauden jälkeen kolmen parhaan joukossa, niin nyt täytyy tapahtua herääminen.
Toiseksi olen Lappeenrannasta asti käynyt työn salliessa katsomassa Jokereiden pelejä. Omistan kausikortin Nordiksen peleihin ja Kerava on tullut tutuksi. Mutta jos pelit ei ala parantumaan, niin en viitsi tulla enää kovin helposti paikalle masentumaan huonoista peliesityksistä.
 
Viimeksi muokattu:

Nortti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei sinänsä muuta, mutta ihmettelen silti, miten nämä pieniltä paikkakunnilta ja pienellä budjetilla operoivat seurat onnistuvat niin usein kyykyttämään suurseuroja. Lätkä toki on pienten marginaalien peli ja yllätyksiä sattuu huomattavasti useammin, kuin vaikka koriksessa, mutta yksi piste kahdestatoista on heikko suoritus juurikin IPK:ta vastaan.

Jokerit on perinteikäs, ylivoimaisesti isoimmille yleisömäärille pelaava ja suurimmalla pelaajabudjetilla operoiva Mestiksen suurseura. Ei näillä realiteeteillä tulisi olla lähellä säälipleijareita.
Näyttää siltä, että budjetilla, yleisömäärillä ja perinteillä sekä joukkueen sijainnilla ei pelejä voiteta.Se on Jokereidenkin hyväksyttävä.Kukaan ei meitä pelkää, päinvastoin saa lisäbuustia.
Nyt pitää löytyä sitä kuuluisaa suomalaista sisua ja päättäväisyyttä!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: EiZo

AC/DC MAN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United
Eilinen pettymys käsitelty ja se kuuluisa paska nielty. Nyt on uusi päivä ja Talviklassikko odottaa Joensuussa .
Tähän peliin jos joukkue ei syty pelaamaan, niin sit voidaan lopettaa jääkiekon pelaaminen kokonaan.
Eilinen ipk peli meni tokasta erästä lähtien täysin vihkoon.

Tyypillinen " ei olla valmiina" vaihto. Toista erää pelattu 15 sekuntia, ja vastustaja "kävelee" hyökkäys alueelle ja toimittaa Kiekkoa maalille.

Mikä ihme siinä on että kun erä alkaa niin valmius on tasan 0 tasossa?

Tänään toivottavasti Risikko maalissa, kun eihän eilen Kolppanen ollut voittava Maalivahti.

Joensuun vierailusta voitto , niin saadaan hieman balsamia haavoille, eilisen konttauksen jälkeen!!!!
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aika ohut toi joidenkin kannattajien selkäranka.
Jokainen toki kannattaa tavallaan, mut itse en ole koskaan ymmärtänyt "kannattajaa", joka muutamien hävittyjen matsien jälkeen tai parin omituisen sulamisen jälkeen ilmoittaa jättävänsä jengin, katsomot ja kannatuksen.
Kun itse on seurannut Jokerien taivalta tuolta 1970-luvulta asti niin voin vannoa, et monta kertaa on sapettanut, tullut kiroiltua ja halunnut unohtaa koko porukan, mutta ei voi, ei.
Silloin kun jengillä jostain syystä peli ei kulje, nöyryytetään ja sijoitukset tippuu, silloin jengi tarttee sitä kannatusta, nostamaan ylös, valamaan uskoa ja keräämään itseluottamuksen rippeet kasaan.
Kritiikkiä saa ja pitää esittää, pitää antaa rakentavia ehdotuksia ja pitää vaatia muutoksia parempaan, mutta noi lapselliset 'mä en enää katso, en kannata, menen pois'- viestit kertoo kirjoittajan olevan yhtä heikko ja hukassa kuin joukkue tappion hetkellä.
Jokerien mustat vuodetkaan ei mua saanut pois katsomoista, mutta sen ajan seurasin junnuja, ihan klopeista a-junnuihin. Seuraa en hylännyt.
Eilisen matsin jälkeen olen lukenut kymmeniä huutoja Määtän erosta ja poikien huonosta pelistä, mutta vain muutamassa ollut asiallisen tuntuisia muutosehdotuksia, kuinka itse suurena jääkiekon osaajana toimisi.
Itse en osaa montaa neuvoa antaa, mutta Määtästä ei liene kääntämään kurssia. Siirtyykö kakkosvalmentajaksi jo tänä vai vasta ensi kautena? Viisammat päättäköön (raha ja vapaana olevat valmentajat, jotka voi sitoutua pidemmäksi aikaa kuin pariksi kuukaudeksi).
Ketjukokoonpanot alkaisin pikkuhiljaa jo kiinteyttämään samoiksi, mahdollisuuksien mukaan.
Kokoisin yhden nopean ja toimivan hyökkäystrion, Kuusla/Forslund/Lemberg tuntui toimivan.
Nyt jokaisessa ketjussa tuntuu olevan se yksi jarru, Karvinen, Sirkiä tai Vauhkonen.
Mutta Määttä hakenee ketjuillaan sitten jotain muuta kuin nopeutta yms.
Ylivoimaviisikot vaihtaisin (ainakin kokeilisin) toistepäin, ns kakkosylivoima aloittamaan. Saaneet enempi aikaan, eilenkin, agressiivisempia.
Joukkueesta löytyy taitoa ja osaamista voittaa, mutta nyt mennään henkimaailman puolella ja siihen ei tosiaankaan auta "kannattajien" niskojen nakkelu.
Olen minäkin eilisen matsiin pettynyt, ottaa päähän ja kiroiluttaa, mutta jengiä en edelleenkään hylkää.
Tulen edelleenkin kannustamaan katsomoihin.
Ja illalla ulkojäillä pojat pyörittää voiton kotiin.
 

Nortti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aika ohut toi joidenkin kannattajien selkäranka.
Jokainen toki kannattaa tavallaan, mut itse en ole koskaan ymmärtänyt "kannattajaa", joka muutamien hävittyjen matsien jälkeen tai parin omituisen sulamisen jälkeen ilmoittaa jättävänsä jengin, katsomot ja kannatuksen.
Kun itse on seurannut Jokerien taivalta tuolta 1970-luvulta asti niin voin vannoa, et monta kertaa on sapettanut, tullut kiroiltua ja halunnut unohtaa koko porukan, mutta ei voi, ei.
Silloin kun jengillä jostain syystä peli ei kulje, nöyryytetään ja sijoitukset tippuu, silloin jengi tarttee sitä kannatusta, nostamaan ylös, valamaan uskoa ja keräämään itseluottamuksen rippeet kasaan.
Kritiikkiä saa ja pitää esittää, pitää antaa rakentavia ehdotuksia ja pitää vaatia muutoksia parempaan, mutta noi lapselliset 'mä en enää katso, en kannata, menen pois'- viestit kertoo kirjoittajan olevan yhtä heikko ja hukassa kuin joukkue tappion hetkellä.
Jokerien mustat vuodetkaan ei mua saanut pois katsomoista, mutta sen ajan seurasin junnuja, ihan klopeista a-junnuihin. Seuraa en hylännyt.
Eilisen matsin jälkeen olen lukenut kymmeniä huutoja Määtän erosta ja poikien huonosta pelistä, mutta vain muutamassa ollut asiallisen tuntuisia muutosehdotuksia, kuinka itse suurena jääkiekon osaajana toimisi.
Itse en osaa montaa neuvoa antaa, mutta Määtästä ei liene kääntämään kurssia. Siirtyykö kakkosvalmentajaksi jo tänä vai vasta ensi kautena? Viisammat päättäköön (raha ja vapaana olevat valmentajat, jotka voi sitoutua pidemmäksi aikaa kuin pariksi kuukaudeksi).
Ketjukokoonpanot alkaisin pikkuhiljaa jo kiinteyttämään samoiksi, mahdollisuuksien mukaan.
Kokoisin yhden nopean ja toimivan hyökkäystrion, Kuusla/Forslund/Lemberg tuntui toimivan.
Nyt jokaisessa ketjussa tuntuu olevan se yksi jarru, Karvinen, Sirkiä tai Vauhkonen.
Mutta Määttä hakenee ketjuillaan sitten jotain muuta kuin nopeutta yms.
Ylivoimaviisikot vaihtaisin (ainakin kokeilisin) toistepäin, ns kakkosylivoima aloittamaan. Saaneet enempi aikaan, eilenkin, agressiivisempia.
Joukkueesta löytyy taitoa ja osaamista voittaa, mutta nyt mennään henkimaailman puolella ja siihen ei tosiaankaan auta "kannattajien" niskojen nakkelu.
Olen minäkin eilisen matsiin pettynyt, ottaa päähän ja kiroiluttaa, mutta jengiä en edelleenkään hylkää.
Tulen edelleenkin kannustamaan katsomoihin.
Ja illalla ulkojäillä pojat pyörittää voiton kotiin.
Täysin samaa mieltä!
Sen verran lisäisin, että muiden seurojen väheksyminen asenteella Stadi vastaan Lande ei johda mihinkään.Jääkiekkoa osataan pelata muuallakin kuin kehä kolmosen sisäpuolella.
 

Perandori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aika ohut toi joidenkin kannattajien selkäranka.
Jokainen toki kannattaa tavallaan, mut itse en ole koskaan ymmärtänyt "kannattajaa", joka muutamien hävittyjen matsien jälkeen tai parin omituisen sulamisen jälkeen ilmoittaa jättävänsä jengin, katsomot ja kannatuksen.
Kun itse on seurannut Jokerien taivalta tuolta 1970-luvulta asti niin voin vannoa, et monta kertaa on sapettanut, tullut kiroiltua ja halunnut unohtaa koko porukan, mutta ei voi, ei.
Silloin kun jengillä jostain syystä peli ei kulje, nöyryytetään ja sijoitukset tippuu, silloin jengi tarttee sitä kannatusta, nostamaan ylös, valamaan uskoa ja keräämään itseluottamuksen rippeet kasaan.
Kritiikkiä saa ja pitää esittää, pitää antaa rakentavia ehdotuksia ja pitää vaatia muutoksia parempaan, mutta noi lapselliset 'mä en enää katso, en kannata, menen pois'- viestit kertoo kirjoittajan olevan yhtä heikko ja hukassa kuin joukkue tappion hetkellä.
Jokerien mustat vuodetkaan ei mua saanut pois katsomoista, mutta sen ajan seurasin junnuja, ihan klopeista a-junnuihin. Seuraa en hylännyt.
Eilisen matsin jälkeen olen lukenut kymmeniä huutoja Määtän erosta ja poikien huonosta pelistä, mutta vain muutamassa ollut asiallisen tuntuisia muutosehdotuksia, kuinka itse suurena jääkiekon osaajana toimisi.
Itse en osaa montaa neuvoa antaa, mutta Määtästä ei liene kääntämään kurssia. Siirtyykö kakkosvalmentajaksi jo tänä vai vasta ensi kautena? Viisammat päättäköön (raha ja vapaana olevat valmentajat, jotka voi sitoutua pidemmäksi aikaa kuin pariksi kuukaudeksi).
Ketjukokoonpanot alkaisin pikkuhiljaa jo kiinteyttämään samoiksi, mahdollisuuksien mukaan.
Kokoisin yhden nopean ja toimivan hyökkäystrion, Kuusla/Forslund/Lemberg tuntui toimivan.
Nyt jokaisessa ketjussa tuntuu olevan se yksi jarru, Karvinen, Sirkiä tai Vauhkonen.
Mutta Määttä hakenee ketjuillaan sitten jotain muuta kuin nopeutta yms.
Ylivoimaviisikot vaihtaisin (ainakin kokeilisin) toistepäin, ns kakkosylivoima aloittamaan. Saaneet enempi aikaan, eilenkin, agressiivisempia.
Joukkueesta löytyy taitoa ja osaamista voittaa, mutta nyt mennään henkimaailman puolella ja siihen ei tosiaankaan auta "kannattajien" niskojen nakkelu.
Olen minäkin eilisen matsiin pettynyt, ottaa päähän ja kiroiluttaa, mutta jengiä en edelleenkään hylkää.
Tulen edelleenkin kannustamaan katsomoihin.
Ja illalla ulkojäillä pojat pyörittää voiton kotiin.
Olitko eilen paikanpäällä? Tässä on heitetty tuhansia euroja kun matkusteltu pitkin Suomea kannustamassa. En muista edes sellaista peliä missä Narri olisi ollut kaukalossa hyvä.

Kyllä mulla sydän on Narri ikuisesti mutta kyllä tuo niiden peli on niin suurta kuraa että minkä vitun takia maksaa siitä että tuommosta paskaa pääsee katsomaan?

Joku siellä heitti glory hunter skeidaakin :D JOS HÄVITTÄISI HYVÄLLÄ PELILLÄ NIIN EI SIINÄ MITÄÄN - TÄMÄ PELI ON VAAN NIIN AHDISTUNUTTA PASKAA SUORAAN SANOTTUNA, ETTEI TERVEJÄRKINEN IHMINEN LOPUTTOMIIN MAKSA TUOLLAISEN NÄKEMISESTÄ!

HÄVIÄISITTE EDES SELKÄ SUORANA!

Mitä luulette kun Joensuussa illalla tuulee ja on -10, kuka keittää Leeville ja kumppaneille teetä että viitsivät luistella?

Edit: Sen verran glory huntteria musta kuitenkin löytyy että eihän me nyt jumalauta voida hävitä IISALMELLE 4-0 runkosarjaa!!! Kaikki kunnia kuiten IPK:lle, pelaa hienoa lätkää. Mutta vittu me ollaan Jokerit!

Raimo Summanen penkin taakse, silloin jää vapaamatkustajat kyydistä heti!!!!
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Noni, päivä uus ja raitista ulkoilmaan tiedossa joukkueelle. Toivottavasti eilisillan löylytys pistää yhden vaihteen lisää pelaamiseen. Ja juuri JOUKKUEpelaamiseen. Omaan silmään eilen varsinkin 2-0 tilanteessa joukkue alkoi yrittää niin kovasti, että liian moni kuskaili ja yritti yksin ihan liikaa. Toisaalta ei Jokereiden viisikkopeli ole lähelläkään sitä tasoa että IPKn kaltaisia organisoituja jengejä voitaisiin oikeasti haastaa. Eilenkin peli meni täysin IPKn sapluunan mukaan koko ajan.

Yksi silmiinpistävä asia oli IPKn ylivoiman pelinopeus verrattuna Jokereihin. Kiekko liikkui todella vauhdilla ja kaikki ylivoimaviisikon pelaajat pysyivät myös jatkuvassa liikeessä, joka rikkoo vastustajan viisikkoa. Yhden kosketuksen syöttöjä tuli solkenaan. Jokereilla taas Forslund - Vertanen - Kalajanniska kiekottelevat aikansa hitaasti ja sitten joko Vertanen laukoo ohi tai Kalajanniska ei osu kiekkoon. Vastustaja on koko ajan mukana koska syötöt ja kiekonliikuttelu on hidasta ja ennalta-arvattavaa.

Eilisessä 5-3 ylivoimassa ei myöskään auttanut että IPKn puolustusalueella jäässä oli joku hyppyri josta kiekko hyppäsi parikin kertaa Jokeripelaajan mailan yli tärkeällä hetkellä.
 

Trymuch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olitko eilen paikanpäällä? Tässä on heitetty tuhansia euroja kun matkusteltu pitkin Suomea kannustamassa. En muista edes sellaista peliä missä Narri olisi ollut kaukalossa hyvä.

Kyllä mulla sydän on Narri ikuisesti mutta kyllä tuo niiden peli on niin suurta kuraa että minkä vitun takia maksaa siitä että tuommosta paskaa pääsee katsomaan?

Joku siellä heitti glory hunter skeidaakin :D JOS HÄVITTÄISI HYVÄLLÄ PELILLÄ NIIN EI SIINÄ MITÄÄN - TÄMÄ PELI ON VAAN NIIN AHDISTUNUTTA PASKAA SUORAAN SANOTTUNA, ETTEI TERVEJÄRKINEN IHMINEN LOPUTTOMIIN MAKSA TUOLLAISEN NÄKEMISESTÄ!

HÄVIÄISITTE EDES SELKÄ SUORANA!

Mitä luulette kun Joensuussa illalla tuulee ja on -10, kuka keittää Leeville ja kumppaneille teetä että viitsivät luistella?

Edit: Sen verran glory huntteria musta kuitenkin löytyy että eihän me nyt jumalauta voida hävitä IISALMELLE 4-0 runkosarjaa!!! Kaikki kunnia kuiten IPK:lle, pelaa hienoa lätkää. Mutta vittu me ollaan Jokerit!

Raimo Summanen penkin taakse, silloin jää vapaamatkustajat kyydistä heti!!!!
Eikö sun pitänyt lopettaa kommentointi?
 

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En edes lukenut kommentteja mitä tästä illasta on laitettu. Lopetan kommentoinnin tänne NYT!! Helsingin Jokerit häviää Iisalmelle 5-0, otteluvoitot 4-0 runkosarjassa. Olen käynyt 20 peliä katsomassa paikanpäällä, ja vielä on muutamaan liput jo ostettu - ne käydään luonnollisesti katsomassa.

Muuten saa Jokerit mun puolesta haistaa vitun! Ihan suoraan sanottuna. En tuhlaa enää rahojani tähän kuraan.

Hoitakaa homma. Jos sille tuntuu.

Kiitos hyvistä keskusteluista kaikille!
Nolla viis siitä viis. Tänään on taas uusi päivä. Vaikka paskaa tarjoiltaisiin niin seuraahan me emme jätä.

Muistanko väärin, vai onko talviklassikot päättyneet aiemmin häviöön? Tänään voisi tähän tulla muutos.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eilen tuli tähän samaiseen viestiketjuun kirjoiteltua jokunen toive Jokereiden suhteen IPK-pelistä.

Vaikea sanoa kantautuivatko noi toiveet myös sitten ilmeisesti Iisalmesta kotoisin olevan jääkiekkokeijun korviin, sillä oikeastaan aika paljon pahemmin persiilleen ei olisi voinut enään mennä toiveisiini nähden eilinen matsi.

Niinpä eilisestä viisastuneena päätin jättää nämä lapsenuskoisen ja lähes utopistiset toiveet Joensuun-pelin suhteen väliin.
Yksi vinkki kuitenkin valmennukselle, eli muistakaa ihmeessä varoitella ensimmäisellä erätauolla ykköskentän pelaajianne toisen erän ensimmäisestä vaihdosta.
Eilen ette tätä muistaneet tehdä ja heti soi omissa. Menee ihan valmennuksen piikkiin toi osuma, pelaajat toki ihan "syyttömiä".
 

Shakermaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nolla viis siitä viis. Tänään on taas uusi päivä. Vaikka paskaa tarjoiltaisiin niin seuraahan me emme jätä.

Muistanko väärin, vai onko talviklassikot päättyneet aiemmin häviöön? Tänään voisi tähän tulla muutos.
Kotimaan sarjassa tuli ainakin joka kerta turpaan, mutta en jaksa nyt muistaa miten kävi itäsarjassa. Kaipa sekin Kaisaniemen ottelu pettymykseen päättyi.
 

Ding

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mielenkiintoiset lukemat eilisestä, prosentuaalisesti lähes samat kuin edellisessä iipeekoo matsissa.
Kotijoukkueen laukaisut kohti maalia 53 ja ohi vain 17, vastaavat luvut jokruilla 70 laukaisua kohti ja 31 ohi.
Mutt okei, syypää näihin löytyy Määtästä, kuten täällä kuoro laulaa.
No, mä ainakin tiedän, ett tää on lätkää ja loppunumerot ei aina kerro valmentajasta hevonveetä.
 

Trymuch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mielenkiintoiset lukemat eilisestä, prosentuaalisesti lähes samat kuin edellisessä iipeekoo matsissa.
Kotijoukkueen laukaisut kohti maalia 53 ja ohi vain 17, vastaavat luvut jokruilla 70 laukaisua kohti ja 31 ohi.
Mutt okei, syypää näihin löytyy Määtästä, kuten täällä kuoro laulaa.
No, mä ainakin tiedän, ett tää on lätkää ja loppunumerot ei aina kerro valmentajasta hevonveetä.
Katoitko ees peliä vai turvaudutko pelkästään tekstitv:n ja jakolaskun antamaan tietoon?
 

Ding

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Katoitko ees peliä vai turvaudutko pelkästään tekstitv:n ja jakolaskun antamaan tietoon?
Näihin ei ehkä kannattaisi mitään kommentoida, mutta, kun kysyit, niin vastaan kohteliaasti, että olit kai vielä pilke isäsi silmäkulmassa, kun mä jo kävin matseissa.
Tiedoksi sulle, että lätkässä ... kin on paljon mielenkiintoista tilastotietoa, jota kannattaa myös vilkaista, eikä tuijottaa pelkästään valmentajan elekieltä.
 

Trymuch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Näihin ei ehkä kannattaisi mitään kommentoida, mutta, kun kysyit, niin vastaan kohteliaasti, että olit kai vielä pilke isäsi silmäkulmassa, kun mä jo kävin matseissa.
Tiedoksi sulle, että lätkässä ... kin on paljon mielenkiintoista tilastotietoa, jota kannattaa myös vilkaista, eikä tuijottaa pelkästään valmentajan elekieltä.
No hyvä kun täällä joukossamme on edes yksi tietäjä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös