Minä näin pelin siten, että salama-alun jälkeen Jokerit yritti parhaansa mukaan pitää huolta siitä, että vastustaja joutuu tekemään kokoajan enemmän töitä kuin Jokerit. Back2Back pelissä se voi olla ihan viisas valinta. Toki siihen nähden pelasimme taas aivan liikaa alivoimaa.
Näin minäkin tulkitsin. Ekassa erässä peli paketoitiin, sitten pyrittiin pitämään koiran lailla tapellut vastustaja käsivarren mitan päässä ja peruuteltiin aika pois kellosta. Omaan silmään näytti siltä, että aina kun RoKi sai jostain energiaa (ensimmäinen maali, Jokereiden jäähy tms) niin narripaidat pystyivät lisäämään hanaa ja tappamaan vastustajan orastavan kirin. Ei tosissaan seksikkäin mahdollinen tapa pelata, ja toinen ja kolmas erä olikin melko tylsää neppailua, mutta varmasti aivan perusteltua, kun raskas vierasreissu ja heti huomenna mennään taas.
Tosissaan jäähyllä istuttiin taas aivan liikaa. Pieni kurittomuus nuorella jengillä ei tässä kohtaa mua kamalasti huoleta, vaikka jatkuvat hyökkäyspään jäähyt toki ärsyttääkin, mutta se pistää näkemään punaista, jos vastustaja pääsee ohi, ja meidän kundit ei yritä polkea sitä kiinni, takakarvata, perkele aidosti puolustaa, vaan työntävät sen stagan jalkoihin ja ottavat 2 min kampituksesta. Ensin pelaat löysästi ja päästät vastustajan ohi, ja sitten vielä perään rikot? Näitä on nyt käynyt parissa pelissä liikaa.
Risikko parantaa joka pelissä, toivottavasti tosiaan ei mennyt pahemmin klesaksi. Kuuslalta mun mielestä vahva sisääntulo. Tenhovuori lämpiää, hitaasti kuin vanha sauna, mutta lämpiää kumminkin. Korhoselta, jolta en alkukaudesta montaa suoritusta muista, myös tänään erinomainen matsi. Henritius kapuaa peli peliltä korkeammalle mun suosikkien listalla.