Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 499 672
  • 5 140

Bastard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei koskaan mitään voittava se on Sport
Onkohan Hayes koko uransa aikana saanut vetää näin isoja minuutteja kuin Vaasassa....tuntuu,että on joka toisen vaihdon kentällä.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Eki on kuningas!
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Nyt toimisto hereillä ja Riskalle 2 vuoden jatkopahvi!
Eki on sanonut että ei ole rahasta kiinni, päätös on jo tehty. Uskomatonta viimeistä kevätkautta pelaa!
 

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ennen Tomek Valtosta ja heti sen jälkeen
Rakas ystävämme....THE Hard One tuomaroi tänään.....
Ai se metrimitta, voi perse

Tamperelaisen vakuutus myyjän sanoja lainatakseni: nousis edes ylös niin näkis jotain


Edit: joko hallissa kuuluu EKI ONE MORE YEAR
 

Sundomstå

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Täytyy myöntää, että täällä meillä kotikatsomossa on havaittavissa tiettyä mailanpuristusta. PItää varmaan vetää uudet erkat mailaan ja sanoa vaimolle että käy jonkun kaverin luona. Pysyy sitten keskittyminen kohdallaan.

Edit. Prkl. Lähti menemään, mutta. Se on piilottanut mun rikkinäiset onnenkalsarit. Miten mä nyt vedä kalsarikännit jots tilanne sitä vaatii? Älkää ikinä menkö naimisiin. Haittaa urheilusuorituksia huomattavasti.
Tässä on nyt aika isoista asioista kysymys. Viikonlopun fiilis monessa taloudessa voi olla Sportin esityksen johdosta joko positiivinen tai negatiivinen.
Muistakaapa myös tämä äijät!
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Nyt on todella huolimaton alku toiseen erään.
 

castorpollux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spårt, VPS, Wasa Royals, Suomen maajoukkueet
Tässä on nyt aika isoista asioista kysymys. Viikonlopun fiilis monessa taloudessa voi olla Sportin esityksen johdosta joko positiivinen tai negatiivinen.
Muistakaapa myös tämä äijät!

Täytyy rehellisyyden nimissä sanoa, että vaimo tilas mulle kotiin yllärinä ravintolasta tuplajuustohampurilaisen jalopenoilla erätauolle. Harkitsen vielä tuota naimisiinmenoneuvoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös