Ai se metrimitta, voi perseRakas ystävämme....THE Hard One tuomaroi tänään.....
Eki on sanonut että ei ole rahasta kiinni, päätös on jo tehty. Uskomatonta viimeistä kevätkautta pelaa!Nyt toimisto hereillä ja Riskalle 2 vuoden jatkopahvi!
Ai se metrimitta, voi perseRakas ystävämme....THE Hard One tuomaroi tänään.....
Nyt voi laittaa all in ja Ekihän laittaa kyllä aina.Eki on sanonut että ei ole rahasta kiinni, päätös on jo tehty. Uskomatonta viimeistä kevätkautta pelaa!
Ei se raha, vaan kotkasydän.Eki on sanonut että ei ole rahasta kiinni, päätös on jo tehty. Uskomatonta viimeistä kevätkautta pelaa!
Tottahan toki!Edit: joko hallissa kuuluu EKI ONE MORE YEAR
Hyväksyn vuodenkin pahvin!Nyt toimisto hereillä ja Riskalle 2 vuoden jatkopahvi!
Tässä on nyt aika isoista asioista kysymys. Viikonlopun fiilis monessa taloudessa voi olla Sportin esityksen johdosta joko positiivinen tai negatiivinen.Täytyy myöntää, että täällä meillä kotikatsomossa on havaittavissa tiettyä mailanpuristusta. PItää varmaan vetää uudet erkat mailaan ja sanoa vaimolle että käy jonkun kaverin luona. Pysyy sitten keskittyminen kohdallaan.
Edit. Prkl. Lähti menemään, mutta. Se on piilottanut mun rikkinäiset onnenkalsarit. Miten mä nyt vedä kalsarikännit jots tilanne sitä vaatii? Älkää ikinä menkö naimisiin. Haittaa urheilusuorituksia huomattavasti.
Aivan luokatonta touhua.Nyt on todella huolimaton alku toiseen erään.
Tässä on nyt aika isoista asioista kysymys. Viikonlopun fiilis monessa taloudessa voi olla Sportin esityksen johdosta joko positiivinen tai negatiivinen.
Muistakaapa myös tämä äijät!
Entä ne onnenkalsarit?Täytyy rehellisyyden nimissä sanoa, että vaimo tilas mulle kotiin yllärinä ravintolasta tuplajuustohampurilaisen jalopenoilla erätauolle. Harkitsen vielä tuota naimisiinmenoneuvoa.
Entä ne onnenkalsarit?