Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 495 988
  • 5 140

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Arvoista voidaan puhua ja kirjoitella pukuhuoneen seinille vaikka mitä, mutta se mikä Sportista näkyy jäälle on juuri tuo Dufvan "mä oon vaan töissä täällä" mentaliteetti. Sportin resursseilla "töissä käymisellä" saavutetaan juuri niitä pohjimmaisia sijoja mitä tässä ollaan vuodesta toiseen kerätty. Ihan pieni ero esim. Jokisen Jukureihin, joka tänäänkin pöllytti kärkipelissä Tapparan sillä porukalla minkä oli saanut raavittua kasaan.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Sportista näkyy jäälle on juuri tuo Dufvan "mä oon vaan töissä täällä" mentaliteetti.
Juuri tämä. Ristossa ei ole vuosiin näkynyt sitä "FAN ANAMMA!" -asennetta mitä vaaditaan voittavalta valmentajalta. Siellä vaan letkautetaan hauskuuksia ottelun jälkeisissä presseissä, meni ottelussa miten meni. Jotenkin tuntuu että Riston keskittyminen on viime vuosina ollut isompi juuri noihin pressitilauksuuksien mukahassutteluihin kun itse valmentamiseen.

Joku joka tietää paremmin saa korjata jos Risto valmentaa täydellä 100% sydämmellä joukkuetta edelleen (vai onko koskaan edes tehnyt sitä?).

Tämä olisi voinut mennä tuohon potkuketjuun yhtä hyvin, mutta vastasin tänne kun lainattu viesti oli tässä ketjussa.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, VPS
Arvoista voidaan puhua ja kirjoitella pukuhuoneen seinille vaikka mitä, mutta se mikä Sportista näkyy jäälle on juuri tuo Dufvan "mä oon vaan töissä täällä" mentaliteetti. Sportin resursseilla "töissä käymisellä" saavutetaan juuri niitä pohjimmaisia sijoja mitä tässä ollaan vuodesta toiseen kerätty. Ihan pieni ero esim. Jokisen Jukureihin, joka tänäänkin pöllytti kärkipelissä Tapparan sillä porukalla minkä oli saanut raavittua kasaan.
Juurikin näin ja Jokisen pelikirja on kaikille Jukureiden pelaajille "syväjäädytetty" selkärankaan.

Ja se näkyy.
 

Huudelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Kyllä on perjantaina kova peli, siitä 0pistettä nii on jo kookoo 6p päässä. Neki majaillu kokokauden sportin takana mut tietenki neki tullu ohi vikalla kolmanneksella, paremman valmennuksen turvin. Kyllä menny tänki kauden konttaus valmennuksen piikkii. Tää on kyl nii hämärä homma ku kattoo tota sportin nimilistaa ja miettii pelaajia yksilöinä nii ottaisin ton saman pelaajiston muutamaa poikkeusta lukuunottamatta enskaudelle. Mä en usko sitä mitenkään etteikö paremmalla valmennuksella toi joukkoe olis 6-9 sijoilla. Toivon tosiaan että kassa pysyy +-0 ilmankin tyhjennysmyyntejä ja erot ei oo kasvanu ainakaan liiaksi ennen ilvespeliä et on jotai panosta tossa hienossa ottelutapahtumassa.
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Joku joka tietää paremmin saa korjata jos Risto valmentaa täydellä 100% sydämmellä joukkuetta edelleen (vai onko koskaan edes tehnyt sitä?).
Vaikka olisikin, niin ainakaan sellaista intohimoa ei löydy, jolla joukkueen saisi uskomaan omaan juttuunsa, ettei aina tiukan paikan tullen ala maila täristä.

Juurikin näin ja Jokisen pelikirja on kaikille Jukureiden pelaajille "syväjäädytetty" selkärankaan.

Ja se näkyy.
Näkyy myös, että sarjassa pärjää paremmin, kun luistelee eikä seisoskele. Toivottavasti sama linja tulee olemaan jatkossa Sportissakin, koska epäilemättä myös muut seurat ovat huomanneet tämän menestysreseptin. Eihän maajoukkueetkaan meinaa enää pärjätä ummehtuneella "meidän pelillä".
 

jaaza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Vähän turhaahan se on tässä vaiheessa haihatella, kun pisteitä olisi pitänyt kerätä silloin, kun rosteri oli vielä suhteellisen ehjä.

Toivotaan nyt parasta ja pelätään pahinta, ei auta nyt muu.
 

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ennen Tomek Valtosta ja heti sen jälkeen
Eiköhän paras ja ainut tapa ole riston läksiäisistä jättää taputukset ja hurraa huudot tekemättä RDn kohdalla

Olin jo painamassa ”osta” Ekin peliin, mutta kyllä sekin jää.

Ei vaan viitsi tuhota päivää ja ajaa Turusta Vaasaan ja takas yhden pelin vuoksi.
 

Punavalkoiset

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan sport.
Eiköhän paras ja ainut tapa ole riston läksiäisistä jättää taputukset ja hurraa huudot tekemättä RDn kohdalla

Olin jo painamassa ”osta” Ekin peliin, mutta kyllä sekin jää.

Ei vaan viitsi tuhota päivää ja ajaa Turusta Vaasaan ja takas yhden pelin vuoksi.
Eiköhän kyseinen ottelu ole vaasalaisille präntätty päähän Eki pelinä. Seura voi muistaa jos haluaa Ristoa, mutta yleisön ei siihen tarvitse osallistua vaikka olisi paikalla. Riston muistamisen aikana Eki laulua vain kovaa päälle.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, VPS
Eilisen SaiPa ottelun yksittäisistä pelaajista mieleeni erottui positiivisesti silti Wännström (peli peliltä otteet parantuneet), työmyyrä raataja Ståhlberg, Svoboda ja ikä hyvityksen muodossa nuori uskalias Hult, hänelle vaan lisää miesten pelejä ja vastuuta.

Huomiseen Kouvolan ison kaukalon kentälle lisää ja aina vaan enemmän aktiivista nopeaa luisteluvoimaa sekä kiekon siirtelyt nopeammaksi ja ennenkaikkea jättäkää ne seisoskelut pukukoppiin, sillä ne ei kuulu kentälle.

Joten aktiivista vauhdikasta liikettä ja ykkös laakilla (turhat kiekon hautomiset pois) verkon perukoille sekä laukauksen sihti kuntoon - kiitos!
 

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
Vähän turhaahan se on tässä vaiheessa haihatella, kun pisteitä olisi pitänyt kerätä silloin, kun rosteri oli vielä suhteellisen ehjä.

Toivotaan nyt parasta ja pelätään pahinta, ei auta nyt muu.
Vaikka KooKoo voitettaisiin perjantaina niin ei se nyt paljoa lohduta, kun ei pelkästään heidän kanssa taistella 10.sijasta.

Sitten KooKoon jälkeen tuleekin Jukurit, Ilves, Pelicans ja niistäkään ei olisi varaa hävitä kun ehkä yksi ja lähtökohtaisesti ollaan isoja altavastaajia kaikissa.

Kyllä se todella isoa ihmettä vaatii, että jatkoon päästäisiin, varsinkin ilman Hjalmarssonia.
 

Bastard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei koskaan mitään voittava se on Sport
Eipä voi olla miettimättä miksei tehty sitä peliliikettä,että olisi ajoissa vaihdettu valmentajaa.
Vaikea kuvitella ,että sellainen valmentaja olisi löytynyt joka tuon joukkueen olisi saanut jäämään kympin sakin ulkopuolelle. Vanhan liiton pelaaja-valmentajakin olisi hoitanut homman.

Sportin kannalta tässä huolestuttavinta on se,että tietysti joukkueella on ne hard core kannattajansa jotka kulkevat mukana mutta kun juttelee ei niin fanaattisesti asiaan suhtautuvien kanssa jotka kuitenkin olisivat ihan potentiaalisia lipunostajia niin ei siellä Sport enään herätä mielenkiintoa,lähinnä hymähtelyä eihän ne ikinä pärjää tyyliin.
Jos joukkue olisi tasaisesti suorittanut sijoilla 6-8 uskoisin,että jonkinlaista hypeä olisi alkanut esiintymään katsojissa.
 

eljustus

Jäsen
Eipä voi olla miettimättä miksei tehty sitä peliliikettä,että olisi ajoissa vaihdettu valmentajaa.
Vaikea kuvitella ,että sellainen valmentaja olisi löytynyt joka tuon joukkueen olisi saanut jäämään kympin sakin ulkopuolelle. Vanhan liiton pelaaja-valmentajakin olisi hoitanut homman.

Sportin kannalta tässä huolestuttavinta on se,että tietysti joukkueella on ne hard core kannattajansa jotka kulkevat mukana mutta kun juttelee ei niin fanaattisesti asiaan suhtautuvien kanssa jotka kuitenkin olisivat ihan potentiaalisia lipunostajia niin ei siellä Sport enään herätä mielenkiintoa,lähinnä hymähtelyä eihän ne ikinä pärjää tyyliin.
Jos joukkue olisi tasaisesti suorittanut sijoilla 6-8 uskoisin,että jonkinlaista hypeä olisi alkanut esiintymään katsojissa.
Ei ole tarvittavaa painetta vaihtaa valmentajaa.
Suljettu sarja.
Seuran sidosryhmltä puuttuunut tarvittava paine.
Kulttuurin puute.
Tekemisen pienuus..
ilmeinen perseaukisuus
jne.
Sportin liigakuntoon saattaminen on nyt ottanut ainakin 10 vuotta.
Missä kauan odotettu kehitys?
Kuka uskoo yhä näitä seurajohdon jorinoita aikanaan uuden kauden kynnyksellä.
Puoli joukkuettaan roudataan Ruotsista taas ylijäämäpelaajista.
Mä epäilen muuten, että tällä nykyryhmällä tekisi tiukkaa kamppailla Mestiksen kärkiseuroja vastaan kunnon Karsintojen painepeleissä. On niin hengetön, huonosti valmennettu ja heikosti tiukkoihin taistelupeleihin valmisteltu ryhmä.
Kyllä Sportille riittää, että saadaan osallistua vaan sarjaan. Se riittää.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Ei ole tarvittavaa painetta vaihtaa valmentajaa.
Suljettu sarja.
Seuran sidosryhmltä puuttuunut tarvittava paine.
Kulttuurin puute.
Tekemisen pienuus..
ilmeinen perseaukisuus
jne.
Sportin liigakuntoon saattaminen on nyt ottanut ainakin 10 vuotta.
Missä kauan odotettu kehitys?
Kuka uskoo yhä näitä seurajohdon jorinoita aikanaan uuden kauden kynnyksellä.
Puoli joukkuettaan roudataan Ruotsista taas ylijäämäpelaajista.
Mä epäilen muuten, että tällä nykyryhmällä tekisi tiukkaa kamppailla Mestiksen kärkiseuroja vastaan kunnon Karsintojen painepeleissä. On niin hengetön, huonosti valmennettu ja heikosti tiukkoihin taistelupeleihin valmisteltu ryhmä.
Kyllä Sportille riittää, että saadaan osallistua vaan sarjaan. Se riittää.
Tätä oon itse ihmetellyt eikö rahoittaja halua yleensä vastinetta rahalle. luulisin, että sieltä tulisi paineita rakentaa hyvä joukkue, valmennus ja voittava seura. Itse jos rahoittaisin seuraa isoilla summilla nämä olisi edellytykset seuran rahoittamiseen.
 

rekufa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Tämä kausi nyt menee 98% ilman playoffeja, mutta seuraava kausi on uusi tilanne ja mahdollisuus kääntää suuntaa ylöspäin. Ekaa kertaa kokonaan Herkon kasaama joukkue sekä uusi valmennus, joka ei missään tapauksessa voi olla nykyistä huonompi?
Ottaa helvetisti päähän alkaa jo tässä vaiheessa miettiä ensi kautta kun nyt pitäisi olla aika jolloin pohditaan kuka tulee pleijareissa vastaan ja jännittää muuta siihen liittyviää. Prkl. Tänään on vihon viimeinen mahdollisuus päästä roikkumaan seitin ohueen mahdollisuuteen. Vastassa kuten tiedetään meille lähes mahdoton tehtävä.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Sport tuskin on aktiivisesti liikkeellä pelaajamarkkinoilla. Korkeintaan etsitään sellaista laitahyökkääjää ensi kaudelle, joka olisi käytettävissä jo kauden lopuissa peleissä.

Silti voi olla, että uudet Ruotsista tulevat kärkipelaajat ensi kaudelle, mikäli sellaisia on tulossa, ovat jo kiinnitettyinä. Joten miksi yrittää raahata sieltä nyt jotain Hjalmarssonin korvaajaa, joka olisi tosiasiassa korkeintaan joku kolmoskentän pelaaja?

Eli ei sieltä ketään ole tulossa, jos minulta kysytään.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Sport tuskin on aktiivisesti liikkeellä pelaajamarkkinoilla. Korkeintaan etsitään sellaista laitahyökkääjää ensi kaudelle, joka olisi käytettävissä jo kauden lopuissa peleissä.

Silti voi olla, että uudet Ruotsista tulevat kärkipelaajat ensi kaudelle, mikäli sellaisia on tulossa, ovat jo kiinnitettyinä. Joten miksi yrittää raahata sieltä nyt jotain Hjalmarssonin korvaajaa, joka olisi tosiasiassa korkeintaan joku kolmoskentän pelaaja?

Eli ei sieltä ketään ole tulossa, jos minulta kysytään.
Olishan se hyvä ottaa jo testiin pelaajia, joita on kartoitettu ens kaudelle jos playoff unelma karkaa.
 

Mustakotka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Olishan se hyvä ottaa jo testiin pelaajia, joita on kartoitettu ens kaudelle jos playoff unelma karkaa.
Ja mistäs nämä pelaajat otat? Tuskin kukaan ruotsalainen haluaa tänne pelaamaan merkityksettömiä pelejä, ellei ole jo valmiiksi koirankopissa nykyisessä seurassaan. Sama pätee myös mahdollisiin Mestis-kokeiluihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös