Tässä keskustelussa mua häiritsee se, että Sportin huono pelaaminen väännetään yksilöiden syyksi. Totuus on se, että Sport oli kokonaisuutena - koko joukkue - aivan paska valtaosan pelistä. En tiedä missä mätti, mutta pelaamisessa ei ollut sitten minkäänlaista tiikerinsilmää. Jos joukkue tulee kaukaloon kuin lampaat, täytyy katse mun mielestä kääntää valmennukseen. On itsensä pettämistä, jos kuvittelee, että vaihdetaan yksilö X ja Y parempiin niin tää homma kääntyy. Ei käänny.
Sportilla on käsittämättömän huono jänne pitää itseluottamus korkealla. Nyt kun pelattiin hyvin, se fiilis niin se murtuu parin tappion jälkeen todella helposti. Unohdetaan ne elementit, joilla on pärjätty. Eilen siitä hyvästä vireestä ei ollut juurikaan tietoa. Mitä tauolla tehtiin? Tehtiinkö mitään? Miten voi olla, että melkein aina tullaan tauolta noin apaattisella ilmeellä?
Tottakai sillä on väliä, että pelaako siellä Holmström vai Miro Nalli, mutta loukkaantumisia on kaikilla. Ne vaan pitää kestää. Muutkin kestää. Me ei voida olla ainoa jengi, joka aina kyykkää kun joku on poissa. Sportin lompakolla ei hankita aina pelimiestä tilalle. Nyt on paljon hankittu ja ainakin mulla on iso pelko perseessä, että miten lompakko kestää.