Kyllä, juuri näin. Kärpille taas ilmaiset pisteet jaossa. Taas mennään vieraisiin levännyttä kotijoukkuetta vastaan. Ei järjen häivää tässä sarjaohjelmassa. Joku voisi jopa sanoa, että epäreilut jaot.Eipä tämä marraskuu näitä pisteitä juurikaan näytä tuottavan. Tällä hetkellä 6 tappiota ja yksi voitto. Eikä varmasti huomenna tilanne helpommaksi muutu.
Kunpa ois tehty niistä kahdesta ensimmäisestä YV:stä edes yksi maali niin peli olisi ollut ihan toinen, kiva jossitella :). Huomenna pitää kyllä ottaa pisteitä, helpommin sanottu kuin tehty.Yhden maalin peli.
Ei nyt vielä luovuteta. Peli oli ihan tasapäistä tuohon yv-maaliin asti. Heljanko oli Tapparan paras.Niin, pitäisikö laittaa parhaat pelaajat taas pois niin ei tulisi taloudellisesti niin kovaa turpaan. (Sarkasmia ei pitäisi harrastaa, jos ei osaa)
Nokun mulla vähä sama deja vu fiilis, että sama kävi viime vuonna :D Tänäkin vuonna tuntuu, että sen Ässä tappion jälkeen lähti alamäki, vaikka viime vuonnakin sen tappion jälkeen muutamia yksittäisiä voittoja välissä tuli. Silloin se muistaakseni sössittiin varsinaisella ajalla kun yv:llä Viljanen lahjotti kiekon kaverille. Tänä vuonna sit hävittiin oman pään alotus 100-0 kun aikaa oli noin 5sek kellossa ja jatkoilla takkiin.Jotenkin tuttu tunne, että aina marraskuun maajoukkuetauon jälkeen alkaa alamäki. Voi olla, että tämä on tunne minun päässä. Mutta… väkisinkin pohtii, mitä joukkue tekee tauon aikana?
jos rahaa oon niin maalintekijää tarvitaanMitäs tässä nyt sitten sanoa. Hiljaiseksi vetää.
Juu, toisaalta omien boldauksien paikoille voi myös laittaa numerot 3,25 miljoonan ja 1,9 miljoonan. Rahalla saa ja hevosella pääsee...nää on näitä...No ero joukkeiden välillä oli tuo, eli Tappara on kärkijoukkue ja sarjan peräpään porukka on Sport, siksi Tappara on piikkipaikalla ja Sport 10 sijan takana
Hupsistasaatana ja 2-0No sehän alkoi lupaavasti.