Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 009 693
  • 22 362

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Omaan silmään meni tuomiot oikein. Ihan saatanan typerä huitominen Dudakselta. Tajusi itsekin heti teon jälkeen, että mitä tuli tehtyä.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Ei kyä millää voi ainakaan tosta hipasusta tulla

Otetaan ne värilasit pois hetkeksi. Tuossa on selkeä lyöntiliike Dudaksella suoraan mokkea kaulaan/päähän. Ei mitään jossiteltavaa. Jos jostain voi jossitella on se olisiko Brookille pitänyt antaa 2+2.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Turha täällä on vielä silti luovuttaa, Lukko ei ole esittänyt mitään. Ei mitään.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Lukkokin tosiaan yllättävän paska, mutta onko Tepsi vielä paskempi?
 

Axroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, S.Koivu
Pelillisesti oltiin yllättävän reilusti edellä, mutta omalla alueella puolustaminen oli pariin otteeseen lähinnä pupeltamista ja omista paikoista huidottiin ohi, niin perässä ollaan.

Nyt vaan kestetään toi 3minsaa ja isketään paikoista sisään
 
Itse olen ainakin todella iloinen että Brook sai vain 2 min. Kyllä koodistoon kuuluu, että tuollaista Dudaksenlaista idioottia saa ja pitää puolustajan kurmoottaa ja sitä tulee käyttää tuomiota alentavana tekijänä.

Jos asetelmat olisi toisin ja Laurdisen kurmoottanut Lukkolaista niin kaikki täällä pitäisivät tuomiota oikeana.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Itse olen ainakin todella iloinen että Brook sai vain 2 min. Kyllä koodistoon kuuluu, että tuollaista Dudaksenlaista idioottia saa ja pitää puolustajan kurmoottaa ja sitä tulee käyttää tuomiota alentavana tekijänä.

Jos asetelmat olisi toisin ja Laurdisen kurmoottanut Lukkolaista niin kaikki täällä pitäisivät tuomiota oikeana.

Näinhän se menee. Kyseessä ei ollut mikään nickritchiemäinen päällekarkaus, vaan normaali muistutus poikkarilla.
 

Ose

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse olen ainakin todella iloinen että Brook sai vain 2 min. Kyllä koodistoon kuuluu, että tuollaista Dudaksenlaista idioottia saa ja pitää puolustajan kurmoottaa ja sitä tulee käyttää tuomiota alentavana tekijänä.

Jos asetelmat olisi toisin ja Laurdisen kurmoottanut Lukkolaista niin kaikki täällä pitäisivät tuomiota oikeana.
Miten se kurmoottaminen liittyy tuohon Dudaksen tuomioon? Se oli vääryys, ei voi vittu ajaa ulos tuosta.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Värilaseja tai ei, mutta mielestäni kova tuomio Dudasille. Muuten aika mitään sanomaton erä, missä Tepsin sentterit hävisivät kriittiset kaksinkamppailut maalin edessä ja siksi Lukko johtaa.
 

T. Blade

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse olen ainakin todella iloinen että Brook sai vain 2 min. Kyllä koodistoon kuuluu, että tuollaista Dudaksenlaista idioottia saa ja pitää puolustajan kurmoottaa ja sitä tulee käyttää tuomiota alentavana tekijänä.

Jos asetelmat olisi toisin ja Laurdisen kurmoottanut Lukkolaista niin kaikki täällä pitäisivät tuomiota oikeana.
Maalivahdin koskemattomuuden ymmärrän ja siten myös tuon tylyyden. Niin täytyykin toimia. En silti olisi kuuna päivänä odottanut vitosta, jos tuo Dudasin tilanne olisi tapahtunut toisessa päässä. 2min huitomisesta ja sillä siisti, femma on liikaa. Turha huitominen toki, mutta ei vitosen arvoinen.
 

Rotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Minnesota Wild, New York Rangers
Näinhän se menee. Kyseessä ei ollut mikään nickritchiemäinen päällekarkaus, vaan normaali muistutus poikkarilla.

Näistä kaulan ja niskan alueelle kohdentuneista poikkareista on annettu jälkikäteisiä pelikieltoja tälläkin kaudella. Yhtälailla vahinko kuin Dudasin typerä huitaisu, mutta noista kahdesta tilanteesta huomattavasti vaarallisempi teko. Dudasin huitaisu oikein, Brooksin 2min naurettava, jos videoitakin tarkastellaan.
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Giallorossi
Turha täällä on vielä silti luovuttaa, Lukko ei ole esittänyt mitään. Ei mitään.
Tässä on kyllä samaan aikaan se toivon ja vitutuksen lähde. Ihan 100-0 kaikessa edellä, mutta taululla numerot Lukolle. Kertoo valitettavasti samaa tarinaa kuin koko muukin kausi. Toisaalta kun vastus on näin alistunut ja huono, niin kiekkoa maaliin ja peli kääntyy. Alkaa vaan oikeasti usko olla koetuksella, että saako tämä jengi vielä maaleja ja vaikka saa, niin Lukko tekee loppupelin 3 paikasta 3 maalia.
 

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hyvä erä ja näytti vähän jo jääkiekolta eikä Liigamatsilta.

Siellähän oli väkivaltaa ja kaikkea.

Tykkään.

Vielä kun Tepsi osaisi puolustaa ja tehdä maaleja niin täähän ois ihan jääkiekkojoukkue.
 

ccmvector

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Aarne Talvitie, Mitch Hultsin alkukausi
Oli femma tai ei, niin ei tää peli tuu tohon vihellykseen kaatumaan. Paikat oli tehdä ainakin kaksi Väisäsen maalin lisäksi. Kyllä se peli tehottomuuteen kaatuu tänäänkin, jos kaatuu.
 

YOLO 1922

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Penguins
Otetaan ne värilasit pois hetkeksi. Tuossa on selkeä lyöntiliike Dudaksella suoraan mokkea kaulaan/päähän. Ei mitään jossiteltavaa. Jos jostain voi jossitella on se olisiko Brookille pitänyt antaa 2+2.
Voit tuolta otteluketjufoorumista käydä lukemassa muiden joukkueiden fanien kommentteja. 90% sitä mieltä, että Dudaksen rangaistus kohtuuton. Joku jopa luuli, että Brookin ulosajoa tarkastetaan. Eli voit itse ottaa ne negalasit pois päästä.
 

ÅBO

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
On se taas vaikeaa pitää maila kurissa! Toinen peli peräkkäin, kun ulosajo hankitaan samasta aiheesta. Brook pääsi kyllä naurettavasti pälkähästä. Vitonen hänellekin ois kuulunut, kun vetää poikkarilla pään seutuville.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös