Ei kyä millää voi ainakaan tosta hipasusta tullaSiis mistä tuo femma nyt tuli?
Kaulaan näytti osuvan.Jos osui päähän niin aika vahva reaktio oli lukon mokelta. Eikö maskilla ole mitään käyttöä?
Dudaksen korkea on perusteltavissa, mutta 3 poikkaria ei ole vain 2 minuuttiaÄlkää nyt viitsikö nolata itteänne. Et sinä voi lyödä veskaria lantion korkeudelta päähän mailalla. Selvä ulosajo. Brookille meni kakkonen ihan oikein tuosta poikkarista.
Ei kyä millää voi ainakaan tosta hipasusta tulla
Paskat, maskin alareunan kautta rintaan.Kaulaan näytti osuvan.
Itse olen ainakin todella iloinen että Brook sai vain 2 min. Kyllä koodistoon kuuluu, että tuollaista Dudaksenlaista idioottia saa ja pitää puolustajan kurmoottaa ja sitä tulee käyttää tuomiota alentavana tekijänä.
Jos asetelmat olisi toisin ja Laurdisen kurmoottanut Lukkolaista niin kaikki täällä pitäisivät tuomiota oikeana.
Mutta oliko vitonen liioittelua ? Kakkonen siitä ja jälkikovistelusta ei mitään, niin kaikki olis olleet tyytyväisiä.Palstalla meininki kuin Järvenpään selostuksissa aikoinaan. Meille ei pitäisi antaa mistään mitään ja vastustajalle kaikesta paljon.
Miten se kurmoottaminen liittyy tuohon Dudaksen tuomioon? Se oli vääryys, ei voi vittu ajaa ulos tuosta.Itse olen ainakin todella iloinen että Brook sai vain 2 min. Kyllä koodistoon kuuluu, että tuollaista Dudaksenlaista idioottia saa ja pitää puolustajan kurmoottaa ja sitä tulee käyttää tuomiota alentavana tekijänä.
Jos asetelmat olisi toisin ja Laurdisen kurmoottanut Lukkolaista niin kaikki täällä pitäisivät tuomiota oikeana.
Maalivahdin koskemattomuuden ymmärrän ja siten myös tuon tylyyden. Niin täytyykin toimia. En silti olisi kuuna päivänä odottanut vitosta, jos tuo Dudasin tilanne olisi tapahtunut toisessa päässä. 2min huitomisesta ja sillä siisti, femma on liikaa. Turha huitominen toki, mutta ei vitosen arvoinen.Itse olen ainakin todella iloinen että Brook sai vain 2 min. Kyllä koodistoon kuuluu, että tuollaista Dudaksenlaista idioottia saa ja pitää puolustajan kurmoottaa ja sitä tulee käyttää tuomiota alentavana tekijänä.
Näinhän se menee. Kyseessä ei ollut mikään nickritchiemäinen päällekarkaus, vaan normaali muistutus poikkarilla.
Tässä on kyllä samaan aikaan se toivon ja vitutuksen lähde. Ihan 100-0 kaikessa edellä, mutta taululla numerot Lukolle. Kertoo valitettavasti samaa tarinaa kuin koko muukin kausi. Toisaalta kun vastus on näin alistunut ja huono, niin kiekkoa maaliin ja peli kääntyy. Alkaa vaan oikeasti usko olla koetuksella, että saako tämä jengi vielä maaleja ja vaikka saa, niin Lukko tekee loppupelin 3 paikasta 3 maalia.Turha täällä on vielä silti luovuttaa, Lukko ei ole esittänyt mitään. Ei mitään.
Voit tuolta otteluketjufoorumista käydä lukemassa muiden joukkueiden fanien kommentteja. 90% sitä mieltä, että Dudaksen rangaistus kohtuuton. Joku jopa luuli, että Brookin ulosajoa tarkastetaan. Eli voit itse ottaa ne negalasit pois päästä.Otetaan ne värilasit pois hetkeksi. Tuossa on selkeä lyöntiliike Dudaksella suoraan mokkea kaulaan/päähän. Ei mitään jossiteltavaa. Jos jostain voi jossitella on se olisiko Brookille pitänyt antaa 2+2.