Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 976 186
  • 22 362

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sain juuri viestin yhdeltä tutulta, pakko laittaa se sellaisenaan tänne:

"Täällä on Nurmet, Palmut, Rafkinit Intoset jne kaikki hymy huulilla ja tuoppi kourassa. Taisivat voittaa?"

Kaveri siis jossainkeskustan kuppilassa, jossa puoli joukkuetta 03:30 hyvin pirteänä vetämässä mukia.
Minuakin hymyilyttäisi jos kesäloma häämöttää parin viikon päässä. :)
 

A - P

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No joo, eihän nollalla maalilla tietenkään voi pelkästään maalivahtia syyttää, paikkoja oli kyllä tehdä itsekkin mutta siitä ei pääse mihinkään että ikävä kyllä meillä on liigan huonoimmat molarit, SaiPa ja Lukko varmaan aika samalla tasolla.
Eli säästetään ensi kaudella kaikesta muusta mutta ei maalivahdeista.
 

Ewald

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Florida Panthers, Magpies
Joka vuosi tuntuu samat asiat toistuvan. Runkosarjan aikana pudotellaan pisteitä Saipalle ja Sportille jne. Valmentaja pyörittelee silmiään pressissä ja luuli olleensa ottavinaan vastuun huonosta esityksestä. Sitten kauden lopussa ollaan tilanteessa, että ne pudotetut pisteet olisivat auttaneet, vaikka kuuden parhaan joukkoon. Eikä olisi montaa ryhdikkäämpää esiintymistä tarvittu. Eikä kukaan olisi vaatinut kärkijoukkueiden kaatamista.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Eli säästetään ensi kaudella kaikesta muusta mutta ei maalivahdeista.


Tässä on sitten päästään siihen yhteen ongelmista. Sikäli mikäli luotamme tulevasta Uraman sanaan, jatkuvien sopimuksen lisäksi joukkueeseen on tulossa 3-4 uutta kaveria/jatkosopimusta ja rahaa käytössä 200k noihin. Hirveän varmaa kaveria ei välttämättä tuollaisella raha summalla saada tahi sitten pitää käydä hirveä tuuri.

Lainatusta täysin samaa mieltä. Maalivahti on asia mistä ei kyllä saisi säästää yhtään.
 

LUHGUNITED

Jäsen
Suosikkijoukkue
Konkkakypsän kriisiseuran munattomat kendojanarit
Sain juuri viestin yhdeltä tutulta, pakko laittaa se sellaisenaan tänne:

"Täällä on Nurmet, Palmut, Rafkinit Intoset jne kaikki hymy huulilla ja tuoppi kourassa. Taisivat voittaa?"

Kaveri siis jossainkeskustan kuppilassa, jossa puoli joukkuetta 03:30 hyvin pirteänä vetämässä mukia.
Rafkin hymyssä suin päivitteli IG:seen kuvaa Hookista(?) jo reilu tunti pelin jälkeen.

Ja keskiviikkona tosiaan ensimmäisiä jotka tykkäsivät Rajupajan tarjoamista 9-1 -lukemista.

Ja joku halusi tämän supermustavalkoisen sydämen pelaavan täällä koko uransa ja kantavan C:tä rinnassaan, hah! :D
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Rafkin hymyssä suin päivitteli IG:seen kuvaa Hookista(?) jo reilu tunti pelin jälkeen.

Ja keskiviikkona tosiaan ensimmäisiä jotka tykkäsivät Rajupajan tarjoamista 9-1 -lukemista.

Ja joku halusi tämän supermustavalkoisen sydämen pelaavan täällä koko uransa ja kantavan C:tä rinnassaan, hah! :D

Pitäisikö moköttää yksin himassa narua rasvaten? Nähdäkseni kenenkään asenteessa ei ollut eilen mitään vikaan. Jos ei riitä niin ei riitä. Ei sitä jääkiekon ulkopuolista elämää silti tarvitse unohtaa. Ihme vainoamista.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Pitäisikö moköttää yksin himassa narua rasvaten? Nähdäkseni kenenkään asenteessa ei ollut eilen mitään vikaan. Jos ei riitä niin ei riitä. Ei sitä jääkiekon ulkopuolista elämää silti tarvitse unohtaa. Ihme vainoamista.

Itse en ainakaan kehtaisi naamaa näyttää kaupungilla kauden tärkeimmän viikon jälkeen, jossa vedettiin maaliero 1-13.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Itse en ainakaan kehtaisi naamaa näyttää kaupungilla kauden tärkeimmän viikon jälkeen, jossa vedettiin maaliero 1-13.

Olin luullut, että vuonna 2024 tästä edarimeiningeistä on päästy jo eroon mutta ei näköjään.

On ihan fysiologinen fakta, että pelkkä useamman tunnin valvominen aiheuttaa urheilijalle erittäin epäsuotuisa vaikutuksia elimistöön aina hormonituotannon muutoksista, immuniteetin heikentymisestä ja loukkaantumistodenköisyyden nousemisesta treeneissä/peleissä lähtien. Tuollaisesta valvomisesta (jos väkijuomaakin käytetty) voi palautua huippu suorituskykyyn jopa viikon eli ihan en itse käsitä tällaista tässä vaiheessa kautta, mutta ei auta kuin luottaa prosessiin.
 

Knipexi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turku, Kupittaan puoli.
Toki se vaatii tuolloin ”päävastustajien” tappioita tahollaan.
Mua huvittaa aina tässä kohtaa kautta, ku kaikki matsit on joukkueille niin mahottoman tärkeitä. Eikö ne tärkeet matsit voi olla aikasemmin, ni ei tarvii niin pirusti puristaa mailaa 5 viimeisellä kierroksella?
Tämä juuri. Syksyn pelit nousee jopa elintärkeiksi, mikäli joutuu ihan muutaman pisteen valossa myskäämään. TPS ja TUTO aivan samassa tilanteessa pisteiden tärkeyden kannalta.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Seuraava peli perjantaina, sillä ei ole mitään merkitystä jos muutaman ottaa lauantaina. Ihme saatanan moralisointia.

Varmasti näin firman kiekkovuorolla ja kolmosdivarissa, jossa tavoitteena terveysliikunta, mutta ammattiurheilu on hieman eri saareke, jossa pyritään optimoimaan pienetkin yksityiskohdat siihen, että suorituskyky olisi mahdollisimman optimaalinen. Tai ainakin liigaa kovemmissa sarjoissa näin pyritään toimimaan.
 

Knipexi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turku, Kupittaan puoli.
Pitäisikö moköttää yksin himassa narua rasvaten? Nähdäkseni kenenkään asenteessa ei ollut eilen mitään vikaan. Jos ei riitä niin ei riitä. Ei sitä jääkiekon ulkopuolista elämää silti tarvitse unohtaa. Ihme vainoamista.
Mitä olen omalla uralla kamppailu-urheilussa oppinut, niin jos tulee turpaan, niin ei silloin mennä keskustaan nostamaan kuppia. Silloin mennään himaan, herätään seuraavaan aamuun ja mennään harjoittelemaan vielä kovempaa, jotta seuraava vastustaja ei löisi vinttiä pimeäksi.

Uskon vahvasti, että sama pätee myös jääkiekossa. Vaikka itse luistimet laitoinkin roikkumaan jo 15 vuotta sitten.

Edittinä vielä, että kroppa on urheilijan tärkein työkalu, se mahdollistaa ammatin harjoittamisen. Et sinä lähde mitään myrkkyä tunkemaan elimistöön, mikäli edustat vakavissasi jotain organisaatiota.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Mitä olen omalla uralla kamppailu-urheilussa oppinut, niin jos tulee turpaan, niin ei silloin mennä keskustaan nostamaan kuppia. Silloin mennään himaan, herätään seuraavaan aamuun ja mennään harjoittelemaan vielä kovempaa, jotta seuraava vastustaja ei löisi vinttiä pimeäksi.

Uskon vahvasti, että sama pätee myös jääkiekossa. Vaikka itse luistimet laitoinkin roikkumaan jo 15 vuotta sitten.

Edittinä vielä, että kroppa on urheilijan tärkein työkalu, se mahdollistaa ammatin harjoittamisen. Et sinä lähde mitään myrkkyä tunkemaan elimistöön, mikäli edustat vakavissasi jotain organisaatiota.

Haluaisin nähdä sen myrskyn, kun joku laittaisi pelaajat sunnuntaina treeneihin. Pelaajia sorretaan!
 

Johtajalaakso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura, Posipetterit, Oliver Lauridsen
Mitä olen omalla uralla kamppailu-urheilussa oppinut, niin jos tulee turpaan, niin ei silloin mennä keskustaan nostamaan kuppia. Silloin mennään himaan, herätään seuraavaan aamuun ja mennään harjoittelemaan vielä kovempaa, jotta seuraava vastustaja ei löisi vinttiä pimeäksi.

Uskon vahvasti, että sama pätee myös jääkiekossa. Vaikka itse luistimet laitoinkin roikkumaan jo 15 vuotta sitten.

Edittinä vielä, että kroppa on urheilijan tärkein työkalu, se mahdollistaa ammatin harjoittamisen. Et sinä lähde mitään myrkkyä tunkemaan elimistöön, mikäli edustat vakavissasi jotain organisaatiota.
Tätä lukiessa tuli ikävä Jursinovin aikoja. Nykypäivänä menisi varmasti jo jonkinlaisena työpaikkakiusaamisena.
 

charlieglide

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Omaan silmään peli näytti varsin hyvältä Tapparan ensimmäiseen maaliin asti. Toisen maalin hörppy tappoi Tepsin momentumin lopullisesti. Ennen tuota nähtiin uhrautuvaa puolustamista ja maalivahtikin hoiti oman tonttinsa kohtuullisesti siihen asti. Edelleen väittäisin että esim Lehtisen kanssa maali olisi pysynyt ainakin puolet puhtaampana.
Katsomossa oli hieno tunnelma, kiitos kannattajille siitä.
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse en ainakaan kehtaisi naamaa näyttää kaupungilla kauden tärkeimmän viikon jälkeen, jossa vedettiin maaliero 1-13.

Tuskin minäkään. En silti moralisoi jos joku tekee toisin mitä itse tekisin.

Ja olen siitäkin samaa mieltä että eihän tuollainen kuulu huippu-urheilijan arkeen. Jokainen ammattiurheilija tekee kuitenkin itse sen valinnan että millä tasolla ammattiaan harjoittaa. Sm-tasolla, kansainvälisellä tasolla, vai eliittitasolla. Nämä pojat ovat valinneet sm-tason.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Mitä olen omalla uralla kamppailu-urheilussa oppinut, niin jos tulee turpaan, niin ei silloin mennä keskustaan nostamaan kuppia. Silloin mennään himaan, herätään seuraavaan aamuun ja mennään harjoittelemaan vielä kovempaa, jotta seuraava vastustaja ei löisi vinttiä pimeäksi.
Ammattilaisten treenithän on aikataulutettu niin tarkkaan että golfiakaan ei saa pelata ilman että on kärryllä liikkeellä.
Ihan en muista mitä perseidenvetämisestä sanottiin mutta jotenkin sitä sivuutettiin.

Hyvähän se on että pää tuulettuu, eri juttu on se miten kovassa kuosissa siellä ollaan oltu. Oli noita tamperelaisiakin kiekkoilijoita eilen illalla ulkona.
 

Olmandeer

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hyvähän se on että pää tuulettuu, eri juttu on se miten kovassa kuosissa siellä ollaan oltu. Oli noita tamperelaisiakin kiekkoilijoita eilen illalla ulkona.
Juuri näin, piti itsekin mennä nollaamaan pelin jälkeinen vitutus parilla oluella. Päätä vadille -mentaliteetti menee mielestäni vähän yli täällä kun näitä keskusteluja lueskelee. Totuus on kuitenkin että meillä oli vastassa eurooppalaisittain ehdotonta eliittiä oleva joukkue ja mielestäni tasoero tuli illan mittaan nähtäville selkeästi. Ei me huonoja oltu, ei oltu vain tarpeeksi hyviä.

Toki tähtäin pitää olla korkealla, ja tällaisista peleistä odottaa ja janoaa sitä voittoa, varsinkin nyt kun joka piste on äärimmäisen tärkeä, on täysi tupa jne. Jos siellä olusilla nyt nollattiin tilanne ja saatais ensi viikolle ukot valmiiksi, kaikki on kuitenkin vielä omissa käsissä (ellei Sport voita kaikkia tulevia neljää peliään).
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Jaa, että pelaajat eivät saisi elää normaalia elämää ja käydä ravintolassa, koska hävisivät kääkkä-pelissä? Mitä vittua :D

Kai itsekin olette vähintään pari viikkoa kotona ilman valoja, jos satutte työskentelemään yrityksessä joka antaa negatiivisen tulosvaroituksen?
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No miksi ei kaverit olisi iloisia. Pääsee parin viikon päästä ottamaan märkää jonnekkin lämpimään, kyllähän tuollainen nyt saisi kenet tahansa hyvällä tuulelle.

Ja ei en ole kirjoittamassa jottei pelaajat saisi juoda tappio pelin, tahikka sitten voittopelin jälkeen, tahi olla iloisia.

Ja sitä voi vetää melkein koko viikon, kun seuraava pelikin on vasta perjantaina. Perjantaina ei ehkä uskalla vetää ennen lauantain Lukko-peliä, mutta kausi ohi sitten jo tiistaina, niin vittu simsalabim ja tättärää!!!
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Ja sitä voi vetää melkein koko viikon, kun seuraava pelikin on vasta perjantaina. Perjantaina ei ehkä uskalla vetää ennen lauantain Lukko-peliä, mutta kausi ohi sitten jo tiistaina, niin vittu simsalabim ja tättärää!!!

Mikäköhän biisi toimii tälläkertaa Rukan karaokessa?
 

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Seudun Kiekkokuntoutujat
Itse en ainakaan kehtaisi naamaa näyttää kaupungilla kauden tärkeimmän viikon jälkeen, jossa vedettiin maaliero 1-13.
No ei tää Turku sentään mikään Montreal ole.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös