Helvetin hyvä alivoima.
Hyvä jätkät!
Joku pizzeria vois ottaa kopin kalton ja Bergin speciaaleistaBerg’s special
”Ali ei voi mennä.”Heti menee kun ei Marjala kohota liikaa.
Joku pizzeria vois ottaa kopin kalton ja Bergin speciaaleista
Ihan mielenkiinnosta mitä täytteitä Kalton speciaaliin kuuluisi? Mulle tulee vaan mieleen että maksaisi helvetisti ja olisi pahan makuinen.Joku pizzeria vois ottaa kopin kalton ja Bergin speciaaleista
Kesäkeitto.Ihan mielenkiinnosta mitä täytteitä Kalton speciaaliin kuuluisi? Mulle tulee vaan mieleen että maksaisi helvetisti ja olisi pahan makuinen.
Nyt lopeta perkele! :D täällä on pitkästä aikaa kainalot hiessä.. Aidosti jännittää peli ekaa kertaa pitkään aikaan.Häviääkö Autio koskaan liigapeliä?
Saisi heti tiskin alta, olisi kylmä, eikä ikinä uunia nähnytkään.Ihan mielenkiinnosta mitä täytteitä Kalton speciaaliin kuuluisi? Mulle tulee vaan mieleen että maksaisi helvetisti ja olisi pahan makuinen.
Sekin jäis vaan hyväks yritykseks kuten Kalton ylivoima tunnetaanIhan mielenkiinnosta mitä täytteitä Kalton speciaaliin kuuluisi? Mulle tulee vaan mieleen että maksaisi helvetisti ja olisi pahan makuinen.
Onko täällä joku katsonut eilisen pelin läpi minkä torjunnan/tilanteen jälkeen Lindberg jätti pelin?Niinpä kukapa olisi uskonut ennen kauden alkua että juniori jolla ei silloin ollut ainuttakaan liigapeliä alla on keväällä Palloseuran ainut toivo maalin suulla.
Ihan samaa ajattelen. Oon katellu että hiipuu koko ajan, mutta nythän kaveri on saanut uutta buustia.Marjalalle isoja onnistumisia! On ollut vähän pakottamista viime ajat.