Pavlikovsky
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Autio? Täyttää 25 tänä vuonna.
Raipe oli nuori vielä Naganossa 35 vuotiaana
Autio? Täyttää 25 tänä vuonna.
kuittaan mokan, kuvittelin et oli joku junnu.Raipe oli nuori vielä Naganossa 35 vuotiaana
Joi, maalin edustalla on kyllä Sportin bileet koko ajan. Tarvis kovuutta sinne.Raskasta seurattavaa. Itse joudutaan tekemään valtava työ maalin eteen. Vastustajan ei tarvitse kuin kävellä hyökkäyspäähän ja joka kerta soi. Aivan valtavia omia virheitä ja maalin edusta sen lisäksi aivan vapaata riistaa vaasalaisille.
Raskasta seurattavaa. Itse joudutaan tekemään valtava työ maalin eteen. Vastustajan ei tarvitse kuin kävellä hyökkäyspäähän ja joka kerta soi. Aivan valtavia omia virheitä ja maalin edusta sen lisäksi aivan vapaata riistaa vaasalaisille.
Ei Valin peluuttaminen auta siihen, että koko puolustuspelaaminen omalla alueella on ihan sekaisin.Onneksi Vali on jo ensi viikolla kehissä.
Onneksi Vali on jo ensi viikolla kehissä.
Toimintasi on oikein. Huomasitkin, että korjasin pelaajan Jürgensiksi. Menee 62 ja 67 mulla sekaisin usein. Luistellessa huomaa eron kyllä.Sen verran on Sevänen kauden aikana saanut paskaa niskaan, että riennän puolustamaan. Ei ole edes jäällä tuossa Sportin johtomaalissa.
Niin, ja onneksi L. Mikkola oli niin töhö ettei peluuttanut häntä enempää varsinkaan ratkaisupeleissä. Loukki- ja menestymisriski olisi ollut liian korkea..Onneksi Vali on jo ensi viikolla kehissä.
Niinpä kukapa olisi uskonut ennen kauden alkua että juniori jolla ei silloin ollut ainuttakaan liigapeliä alla on keväällä Palloseuran ainut toivo maalin suulla.Niin, ja onneksi L. Mikkola oli niin töhö ettei peluuttanut häntä enempää varsinkaan ratkaisupeleissä. Loukki- ja menestymisriski olisi ollut liian korkea..
Näin se kuulkaas on. Noa Vali on meidän ykköstorjuja ainakin loppukauden aikana. No, AINAKIN seuraavaan klesaan asti.
Jimi ei keksinyt muuta niin meni viekkuun pötköttelemäänKoosteen pyöriessä kiinnitin huomion tuohon 2-2 maalin tilanteeseen. Lauridsen katkoo ensin syötön heittäytymällä ja blokkaa vielä jäässä ollessaan vetoja jopa munillaan. Noh kiekko päätyy maaliin ja Lauridsenin ilmeestä päätellen suurin epäusko tilanteessa on nimenomaan joukkukavereiden toimintaan. Lähtee vittuuntuneen ja hämmentyneen näköisenä vaihtoon.